Skip to main content

Ik heb een glasvezelverbinding tv verbinding en 50 internet pakket met 1 extra ontvanger.

Ik wil nu een digitenne ontvanger voor op de boot toevoegen.Kost dit 5€ P/m en hoe kan ik die bestellen.

Hallo @Devilz6,

Dit kan en kost inderdaad €5,00 extra in de maand. Je kan dit makkelijk aanvragen via MijnKPN onder televisie. Je betaal alleen de huur van de ontvanger, verder niet extra voor het zenderaanbod.


Je kan dit makkelijk aanvragen via MijnKPN onder televisie. 

In mijnKPN zit een bug en kan het momenteel niet,maar via 0800-0402 wel:wink:


In mijnKPN zit een bug en kan het momenteel niet,maar via 0800-0402 wel:wink:

Zit die bug er na 2 jaar nog steeds? Jeetje. :) 


In mijnKPN zit een bug en kan het momenteel niet,maar via 0800-0402 wel:wink:

Zit die bug er na 2 jaar nog steeds? Jeetje. :) 

Ja,Hij is even weg geweest maar nu weer teruggekeerd….


Ik ben XS4ALL klant, dochter bedrijf van KPN, en wil ook graag Digitenne, maar vraag me af of ik ook deze voor 5 euro per mnd kan nemen, en,..... voor hoe lang is dan het contract? Eigenlijk vanaf April tm Oktober. Ben benieuwd hoe dit dan zit, of heeft iemand andere opties (heb 3 in pakket bij XS4ALL) en via Google Chromecast zou ik wellicht tv van mijn XS4ALL kunnen streamen?


Hallo @Frank.1969

Voor Digitenne via XS4ALL kun je het beste contact opnemen met XS4ALL zelf. De precieze voorwaarden en hoe dit zit weet ik niet precies en kunnen hun jou het beste vertellen. 

Andere optie is om via Chromecast of Android TV via de KPN TV app te gaan streamen. Houd er wel rekening mee dat dit buitenshuis zonder wifi wel van de data af gaat.