Skip to main content

Ik heb geen kabel die op de 12V DC poort past maar wel één die ik kan aansluiten op de poort links ervan. Heeft die laatste dezelfde functie als de andere en heb ik de 12V DC aansluiting niet nodig?

Je maakt het wel heel cryptisch. 😉

Over wat voor een apparaat hebben we het?

Plaats eens een foto van wat je bedoelt.


Bedankt voor het reageren wjb en net zie ik dat ik wel een kabel heb voor op de 12V DC poort van mijn Digitenne-apparaat


Aha, een Digitenne ontvanger. 😉

Ik neem aan dat je de oplossing zelf "gevonden" hebt.


Ja wjb, het was een domme vergissing van me om te denken dat ik geen kabel voor de 12V DC poort had en gelukkig vond ik inderdaad zelf de oplossing.


Ik heb geen kabel die op de 12V DC poort past maar wel één die ik kan aansluiten op de poort links ervan. Heeft die laatste dezelfde functie als de andere en heb ik de 12V DC aansluiting niet nodig?

Ik moest even glimlachen, DC betekent niet de poort naar Washington hoor het is de 12 Volt gelijkstroom aansluiting. 


Dankjewel dommeke voor je reactie.


Maar lekker slapen, morgen gezond en helder weer op en allemaal met de gelijke stroom mee 😀 🤗 ✋☕️


Dankjewel Berrie, ik ben weer op en hopelijk helder genoeg om digitenne nu te installeren en goedemorgen.


Dankjewel Berrie, ik ben weer op en hopelijk helder genoeg om digitenne nu te installeren en goedemorgen.

Eerst maar even een paar kopjes ☕️☕️en dan komt het vast goed 😉