Skip to main content
Antwoord

Welke stroomkabel moet ik gebruiken voor mijn digitenne ontvanger?

• November 1, 2022
  • 9 reacties
  • 130 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb geen kabel die op de 12V DC poort past maar wel één die ik kan aansluiten op de poort links ervan. Heeft die laatste dezelfde functie als de andere en heb ik de 12V DC aansluiting niet nodig?

Beste antwoord door kwiba

Bedankt voor het reageren wjb en net zie ik dat ik wel een kabel heb voor op de 12V DC poort van mijn Digitenne-apparaat

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

wjb
Superuser
  • November 1, 2022

Je maakt het wel heel cryptisch. 😉

Over wat voor een apparaat hebben we het?

Plaats eens een foto van wat je bedoelt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • November 1, 2022

Bedankt voor het reageren wjb en net zie ik dat ik wel een kabel heb voor op de 12V DC poort van mijn Digitenne-apparaat

wjb
Superuser
  • November 1, 2022

Aha, een Digitenne ontvanger. 😉

Ik neem aan dat je de oplossing zelf "gevonden" hebt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 1, 2022

Ja wjb, het was een domme vergissing van me om te denken dat ik geen kabel voor de 12V DC poort had en gelukkig vond ik inderdaad zelf de oplossing.

• November 1, 2022

Ik heb geen kabel die op de 12V DC poort past maar wel één die ik kan aansluiten op de poort links ervan. Heeft die laatste dezelfde functie als de andere en heb ik de 12V DC aansluiting niet nodig?

Ik moest even glimlachen, DC betekent niet de poort naar Washington hoor het is de 12 Volt gelijkstroom aansluiting. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 2, 2022

Dankjewel dommeke voor je reactie.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 2, 2022

Maar lekker slapen, morgen gezond en helder weer op en allemaal met de gelijke stroom mee 😀 🤗 ✋☕

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 2, 2022

Dankjewel Berrie, ik ben weer op en hopelijk helder genoeg om digitenne nu te installeren en goedemorgen.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 2, 2022

Dankjewel Berrie, ik ben weer op en hopelijk helder genoeg om digitenne nu te installeren en goedemorgen.

Eerst maar even een paar kopjes ☕☕en dan komt het vast goed 😉.