Skip to main content

Heb Samsung uit 2012 met CI module van UPC werkt perfect. Vraag werkt de KPN ook, 

model: UE32ES6710, staat niet bij lijst heeft DVB-T en niet DVB-T2.

 

Graag antwoord anders moet ik blijven bij UPC (is duurder).

 

Ik heb een extra tv van Salora van 100 euro. De module werkt sinds vorige week perfect. Gewoon proberen. Lukt het niet, stuur je de module weer netjes terug. Het retour sturen van het huidige kastje vindt pas later plaats dan de ontvangst van een insteek kaart.


Hoi @PeterDD ,

Die tv ondersteund inderdaad geen dvb-t2,Hij is ook 10 jaar oud en toen bestond de huidige techniek niet.Ik heb dezelfde tv voor in de slaapkamer en die ontvangt ook niks.

Je kan digitenne met een kastje nemen of interactieve tv:

digitenne
itv

 


Je Samsung uit 2012 gaat niet werken met de module van KPN, maar wel met een losse ontvanger. Dank zij de module kun je zélf eentje kiezen/kopen. Of die van kpn huren.

Met KPN Digitenne heb je MINDER zenders dan via TV Standaard (met module) van Ziggo. Ik heb ze hier op een rijtje staan.

KPN Digitenne kost wel minder: € 18,-- per maand met één ontvanger of module.

Maar, ik neem aan dat je nu ook internet via Ziggo hebt. Digitenne biedt GEEN internet.

Internet only van KPN en Ziggo is beide 42,50. Daar zou dan nog Digitenne ( 18 euro ) bijkomen voor tv.

Wat internet basis + TV Standaard bij Ziggo kost heb ik niet helder.
Bij KPN is internet basis ( 50 Mb/s) + Digitenne (18← ) = 60,50
En als je kiest voor interactieve TV is het zelfs minder: 52,50. Bij interactieve TV ontkom je niet aan een losse ontvanger. Maar ruim 5,5 miljoen klanten (bij alle providers) vinden dat geen probleem.

Mijn advies: kijk vooral naar de prijs en staar je niet dood (ook financieel) op gebruik van een module (dus geen ontvanger). Met ontvanger kan aardig schelen en dankzij de losse ontvanger hoef je geen nieuwe televisie te kopen. Het scheelt dus aan álle kanten €€€ :grinning: .