Skip to main content

Hoe vraag ik een nieuwe antenne en antennedraad aan ?

Hallo @marcelburger01 ,

Een moderator wil jou een nieuwe antenne sturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Aangenaam verrast dat er op het forum KPN experts zitten die zo'n aanbod kunnen doen !!

De telefonische helpdesk leek mijn probleem niet te kunnen begrijpen , maar enfin ..

Ik wil graag mijn profiel aanpassen , maar ik kom daar kennelijk niet bij.

Ik kom weer in die pagina forumnaam aanmaken , en van marcelburger01 zegt-ie natuurlijk dat die al bestaat

 


Klik in jouw bericht op jouw forumnaam en dan zou het aanpassen van jouw profiel moeten lukken. 


Geduld Burger, …. haha  … jahoor nu kon ik wel bij mijn profiel.

Alles ge-update ( inclusief mijn foto van Abbey Road in Londen )

Bedankt,

hoop dat ik gauw weer lekker digi-tv kijk


Hoi @marcelburger01. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van jouw Digitenne ontvanger. Ik zie dat het inderdaad gelukt is om jouw gegevens achter te in het KPN Forum profiel. Ik heb zojuist een nieuwe antenne toegestuurd. Laat je ons weten of je hiermee weer tv kan kijken?


Het beeld lijkt weer storingsvrij.  Dan zou  er dus idd iets met de antenne of het kabeltje stuk zijn geweest. Ik ben tevreden over de snelle service.


Helemaal mooi @marcelburger01 👍