Skip to main content

Lever een tv ontvanger in 5 euro per maand.

Wil hiervoor een digitenne voor 5 euro per maand.

Dus denk je is gelijk!

Nee zegt KPN is een nieuw abbonnement dus duurder . ???

Voel me belazert 

Hallo @Gerhard.B 

 

Hoe heb je dat dan aangevraagd?

Wat voor abonnement heb je precies.

Misschien dat het voor oudere abonnementsvormen anders is maar je zou in MijnKPN zelf zo'n Digitenne ontvanger aan je bestaande abonnement moeten kunnen toevoegen voor de € 5 die je noemt.


Goedenavond @Gerhard.B en welkom hier :)

Het is zeer zeker niet de bedoeling dat je je belazerd voelt dus goed dat je aan de bel trekt. Ik zou ook zeggen dat de prijs in dat geval gelijk blijft en kan ook niet meteen verklaren waarom het duurder is. Kun je hier eventueel een screenshot van maken en deze hier posten? Dan hebben wij het ook meteen visueel!


@JanZ_ Kan het gedeelte over de 8888 foutmelding in dit topic niet beter afgesplitst worden?

Het beste antwoord heeft niets te maken met de originele vraag van @Gerhard.B  die dit topic aangemaakt heeft.


@JanZ_Kan het gedeelte over de 8888 foutmelding in dit topic niet beter afgesplitst worden?

Het beste antwoord heeft niets te maken met de originele vraag van @Gerhard.B  die dit topic aangemaakt heeft.

Gelijk heb je @GeSp , voor de overzichtelijkheid heb ik het topic net afgesplitst, dank voor de mention!


Lever een tv ontvanger in 5 euro per maand.

Wil hiervoor een digitenne voor 5 euro per maand.

Dus denk je is gelijk!

Nee zegt KPN is een nieuw abbonnement dus duurder . ???

Voel me belazert 

Hallo @Gerhard.B ,

De eerste KPN-TV ontvanger kost tien euro per maand voor het basispakket. 
 

Een tweede ontvanger kost vijf euro per maand, en dat mag dan ook een Digitenne-ontvanger zijn. 
 

Een omruil van een tweede KPN-ontvanger voor een Digitenne-ontvanger is dus ook kostenneutraal. 
 

Heb je dit inmiddels rechtgetrokken via 0800-0402 of heb je nog onze hulp nodig? 

 

Zou je dan het  Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Hoi @Gerhard.B , hopelijk is alles inmiddels duidelijk! Mochten er toch nog onduidelijkheden bestaan, laat het ons dan vooral weten. Indien nodig kan ik altijd even met je mee gaan kijken. Maar zoals @Noordzeeal zegt, is een omruil van een interactieve tv ontvanger naar een Digitenne ontvanger inderdaad kostenneutraal!


Maar zoals @Noordzeeal zegt, is een omruil van een interactieve tv ontvanger naar een Digitenne ontvanger inderdaad kostenneutraal!

Volgens mij zegt @Noordzee dat niet, @Noordzee zegt dat het omruilen van een 2e TV ontvanger voor Digitenne kostenneutraal is. Volgens mij is het zo dat je het volle pond voor Digitenne betaalt als je geen Interactieve TV afneemt en dan ben ne dys duurder uit.


Maar zoals @Noordzeeal zegt, is een omruil van een interactieve tv ontvanger naar een Digitenne ontvanger inderdaad kostenneutraal!

Volgens mij zegt @Noordzee dat niet, @Noordzee zegt dat het omruilen van een 2e TV ontvanger voor Digitenne kostenneutraal is. Volgens mij is het zo dat je het volle pond voor Digitenne betaalt als je geen Interactieve TV afneemt en dan ben ne dys duurder uit.

Klopt hoor, als je geen interactieve tv hebt dan betaal je inderdaad het volle pond @wjb. Maar in de situatie zoals de topicstarter het schetst, wil hij een1 interactieve tv ontvanger uit zijn pakket verwijderen en deze omruilen voor een Digitenne ontvanger. In die situatie maakt het qua kosten niks uit (beide 5 euro per maand).  Er wel van uitgaande dat hij minimaal 2 interactieve tv ontvangers in zijn abonnement heeft natuurlijk. Sorry voor eventuele onduidelijkheid!


Inderdaad : 

 

De eerste KPN-TV ontvanger kost tien euro per maand voor het basispakket. 
 

Een tweede ontvanger kost vijf euro per maand, en dat mag dan ook een Digitenne-ontvanger zijn. 
 

Een omruil van een tweede KPN-ontvanger voor een Digitenne-ontvanger is dus ook kostenneutraal. 
 

Heb je dit inmiddels rechtgetrokken via 0800-0402 of heb je nog onze hulp nodig? 

 

Zou je dan het  Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Hou daarom altijd één ontvanger van KPN TV aan, dan betaal je totaal vijftien euro per maand. En dat is goedkoper dan Digitenne-only wat achttien euro per maand kost. 
 

Bij mij ligt die KPN-TV-ontvanger in een doos op zolder stof te happen. En bespaar ik zo wel drie euro per maand. 


Maar in de situatie zoals de topicstarter het schetst, wil hij een1 interactieve tv ontvanger uit zijn pakket verwijderen en deze omruilen voor een Digitenne ontvanger.

Waar lees je dat het de 2e TV ontvanger is die TS wil omruilen?

 

Er wel van uitgaande dat hij minimaal 2 interactieve tv ontvangers in zijn abonnement heeft natuurlijk.

En dat is dus waar het wel eens spaak zou kunnen lopen.


@wjb 

Er staat duidelijk dat hij een TV-ontvanger inlevert voor vijf euro per maand. Dat moet dan wel de tweede/derde etc. zijn. 


Maar ik heb niet het idee dat @Gerhard.B nog van plan is om het forumprofiel in te vullen. 

Dus kunnen we dit topic wellicht maar beter afsluiten…..


 

Er staat duidelijk dat hij een TV-ontvanger inlevert voor vijf euro per maand. Dat moet dan wel de tweede/derde etc. zijn. 

Maar niemand die even de vraag stelt of het wel de 2e TV ontvanger is die hij omruilt. Voor hetzelfde geld is hij in de veronderstelling dat die TV ontvanger en Digitenne ontvanger beide maar 5 euro kosten.


Klopt hoor @wjb ,

Daarom had ik de bedragen in mijn reactie nog even duidelijk (??) omschreven. Maar goed: meneer reageert niet, dus zullen we het nooit weten. 


Klopt hoor @wjb ,

Daarom had ik de bedragen in mijn reactie nog even duidelijk (??) omschreven. Maar goed: meneer reageert niet, dus zullen we het nooit weten. 

Klopt hoor @wjb ,

Daarom had ik de bedragen in mijn reactie nog even duidelijk (??) omschreven. Maar goed: meneer reageert niet, dus zullen we het nooit weten. 

Daar ben ik ook bang voor @Noordzee, het is even niet anders!