Skip to main content
Beantwoord

Zenderpakket wijzigen

• January 30, 2021
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Goede avond ik heb een digitenne bij jullie 2 kastjes in totaal maar beneden heb ik alle zenders en boven niet en ik krijg dus foutcode E016-6 en dat ik het kan aanvragen in mijn kpn de zenders alleen lukt dat niet.dus mijn vraag is kunnen jullie dat niet voor mij doen. Want ik betaal wel voor 2 kastjes waarvan ik maar op 1 kan kijken.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @fout code E016-0 ,

Dit probleem komt vaker voor. Dan heeft jouw ontvanger een activatie gemist. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

• Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

En zet jouw ontvanger alvast (lees:morgenochtend vroeg) aan op NPO 1. De TV kan eventueel uit blijven. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 30, 2021

Hallo @fout code E016-0 ,

Dit probleem komt vaker voor. Dan heeft jouw ontvanger een activatie gemist. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

• Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

En zet jouw ontvanger alvast (lees:morgenochtend vroeg) aan op NPO 1. De TV kan eventueel uit blijven. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 31, 2021

@fout code E016-0