Skip to main content

Ik heb mijn digitale tv  nu pas weer aan , en ik kan vanaf rtl4 niets zien.  Vanaf rtl4 is zwart beeld met codes  E150 en later verschijnt  E016

 

Ik snap er niets van

Hallo @Reddem ,

Een moderator gaat een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Zet de ontvanger alvast aan op NPO 1. De TV kan eventueel uitblijven.  


@Reddem 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


Ha @Reddem, welkom! Ik zie dat je je forumprofiel nog niet hebt ingevuld, dus ik hoop dat je het inmiddels op een andere manier opgelost hebt. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten.