Het lukt mij niet om mijn IPC in te stellen dat deze mij mail stuurt.
Ik heb de volgende instellingen staan en als ik test blijf ik maar "fail" krijgen.
smtp.kpnmail.nl
port 587
mijn kpn mail gegevens
Authentication SSL
Beantwoord
Instellen smpt mail Dahua camera
Beste antwoord door deffpt
Beste RBxx,
Nu inderdaad via de app, hier kan je onderin je scherm bij bericht je cam selecteren en diverse detectie's aanzetten wanneer de camera jou een bericht moet sturen. Dit werkt nu. Email heb ik opgegeven, dit voldoet voor mij, nu alleen nog zien hoe ik een sectie moet aangeven dat als daar beweging is dat ik dan een bericht krijg en niet dat alas het een beetje waait ik berichten krijg omdat er een paar bloemen bewegen.
Bekijk origineelNu inderdaad via de app, hier kan je onderin je scherm bij bericht je cam selecteren en diverse detectie's aanzetten wanneer de camera jou een bericht moet sturen. Dit werkt nu. Email heb ik opgegeven, dit voldoet voor mij, nu alleen nog zien hoe ik een sectie moet aangeven dat als daar beweging is dat ik dan een bericht krijg en niet dat alas het een beetje waait ik berichten krijg omdat er een paar bloemen bewegen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.