Sinds ik ben overgegaan naar Windows 11 ontvang ik niet meer alle email de pop.hetnet.nl box.
Ik heb namelijk vier verschillende email accounts (allen pop) en ontvang keurig de mails in de afzonderlijke boxen. Maar ik wil alle mail graag weer ontvangen in één (hetnet) box.
Alle mail in één pop.hetnet.nl box. Kan dat?
Beste antwoord door hmmsjan_2
Dit kan eigenlijk alleen als in de Windows 10 configuratie alle accounts gekoppeld zijn aan dezelfde mailbox. In het programma dat ik gebruikt, Thunderbird, is dit de “lokale map” Als ieder account dezelfde lokale map gebruikt komt alles bij elkaar te staan. Zoals het nu in Windows 11 gaat is eigenlijk de “normale situatie”, en zorgt er ook voor dat als een mail beantwoord wordt, meteen het goede “From” adres en de goede uitgaande e-mail server gebruikt worden. Dit wordt steeds belangrijker i.v.m. beveiliging: een mail voor hetnet.nl die niet via de kpn mailserver verstuurd wordt krijgt meteen strafpunten of wordt geweigerd bij bijv. gmail.
Heeft de outlook van Win11 de mogelijkheid om “regels” aan te maken. Dan kunt u bij ieder account een regel instellen dat bij binnenkomst een kopie wordt opgeslagen in een speciale lokale map, en kunt u die map gebruiken om alle e-mail in een oogopslag te zien. Beantwoorden kan dan vanuit het betreffende account met meteen de goede instellingen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.