Goedemorgen,
Sinds twee dagen werkt mijn KPN e-mail niet meer, mijn wachtwoord is geblokkeerd en ik kan deze niet aanpassen. Het betreft een planet.nl en kpnmail.nl account
Goedemorgen,
Sinds twee dagen werkt mijn KPN e-mail niet meer, mijn wachtwoord is geblokkeerd en ik kan deze niet aanpassen. Het betreft een planet.nl en kpnmail.nl account
Beste antwoord door Sanne van KPN
Nog een terugkoppeling
Ontzettend balen dat je nu niet meer in het account kan, zeker als je het al 30 jaar gebruikte, maar het is dus met een reden stopgezet. Een alternatief wat je kunt overwegen is om vrienden of familie met een KPN abonnement op de vaste diensten te vragen of je bij hen een e-mail alias aan mag maken voor het e-mail adres wat je nu niet meer kunt gebruiken. Zo kun je er toch gebruik van blijven maken. Weet wel dat dit e-mail account dan onder de diensten van je familie of vrienden valt en zij dus ook toegang tot je e-mail kunnen krijgen (het wachtwoord kunnen wijzigen via hun MijnKPN bijvoorbeeld). Mocht dit echter geen probleem zijn, of mochten het mensen zijn die je vertrouwt, dan is dit hopelijk een optie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.