Ik heb nu 5 email accounts. Daarvan wil ik er twee overhouden en een nieuwe maken, met als resultaat dus drie accounts (2 prive en een gezamenlijk). Van de oorspronkelijke 3 email accounts wil ik aliassen maken en ook een (huidig) alias verplaatsen binnen de drie resterende accounts.
Is er een manier om dat in een slag te doen?
Drie maanden deactivatie termijn maakt het er ook niet makkelijker op, maar dat begrijp ik wel.
Hoi @P. Driesen, welkom! Dit kan, maar je gaat er wel mijn hulp bij nodig hebben :) Het verplaatsen van een alias van het ene mailaccount naar de andere kan ik zo voor je doen. Het aanpassen van drie mailaccounts naar aliassen vereist wat meer werk.
Die moet jij eerst verwijderen via je MijnKPN. Zorg dat je eventueel aanwezig mail ergens hebt opgeslagen want alles wat nog in de mailbox zit wordt verwijderd. Vervolgens kan ik de reservering er afhalen, waardoor jij de adressen ook direct weer kunt aanmaken als alias.
Wil jij in je forumprofiel (veld ‘persoonlijke opmerking’) aangeven welk alias verplaatst moet worden en waarheen? Reageer hier als je dat gedaan hebt, dan hang ik die over. Geef hier dan ook even aan als je de drie accounts hebt verwijderd, dan geef ik die weer vrij.
Ook jij in ieder geval bedankt voor de medewerking! Ik realiseerde me niet dat ik nog een mailadres had opgeheven, dank je dat je daar de reservering van afgehaald hebt.
Nogmaals bedankt!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.