Hallo,
Drie mailaccounts verwijderd maar nu kan ik deze niet meer toevoegen.
( reden: wilde van pop naar imap )
Wie kan mij helpen de accounts te hersellen
Dank alvast
Hallo,
Drie mailaccounts verwijderd maar nu kan ik deze niet meer toevoegen.
( reden: wilde van pop naar imap )
Wie kan mij helpen de accounts te hersellen
Dank alvast
Beste antwoord door WMG-N
Als je wilt overstappen van POP naar IMAP moet je voorzichtig zijn en weten wat je doet !!!! Je bent niet de eerste die hier problemen mee heeft !!!!
1)) De bestaande emailaccounts bij de KPN (denk: MijnKPN) kun je gewoon laten zoals ze zijn. Dus NIET verwijderen !!! Alleen de manier waarop jij die accounts benaderd wordt anders (IMAP i.p.v. POP). Als je de accounts hebt verwijderd in “MijnKPN” dan vrees ik dat je ook de emails van die accounts kwijt bent.
2)) Maak eerst een aantal extra (!!!) emailaccounts aan in jouw emailprogramma die met IMAP werken en die naar jouw bestaande KPN emailaccounts wijzen.
3)) Laat je de POP accounts email ophalen en verplaatsen naar jouw bijv. laptop ? Dan kun je die weer terug zetten op de KPN emailserver. Maar dan moeten wel eerst de emailaccounts weer hersteld zijn.
Herstel Emailaccounts:
Vul jouw profiel hier op het forum volledig in en vermeld bij “Opmerking” de namen van de verwijderde accounts. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. die kan jou verder helpen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.