Skip to main content
Beantwoord

Hotmail versturen via Wifi lukt niet, via mobiele data lukt het wel

• 8 april 2022
  • 4 reacties
  • 179 keer bekeken

• Slimmerik
  • 77 reacties

Een bekende van mij heeft problemen met het versturen van mail (Hotmail) met de telefoon via de wifi. Via mobiel internet (abonnement) lukt het wel. Wat kan je daar aan doen?

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @500W, Allereerst excuses voor deze late reactie. Is het inmiddels gelukt om het (Hotmail) e-mailaccount op de juiste manier in te stellen? Op de onderstaande pagina vindt je de juiste instellingen voor het instellen van een Hotmail adres op een smartphone. 

https://support.microsoft.com/nl-nl/office/pop-imap-en-smtp-instellingen-voor-outlook-com-d088b986-291d-42b8-9564-9c414e2aa040

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16399 reacties
  • Antwoord
  • 19 april 2022

Hoi @500W, Allereerst excuses voor deze late reactie. Is het inmiddels gelukt om het (Hotmail) e-mailaccount op de juiste manier in te stellen? Op de onderstaande pagina vindt je de juiste instellingen voor het instellen van een Hotmail adres op een smartphone. 

https://support.microsoft.com/nl-nl/office/pop-imap-en-smtp-instellingen-voor-outlook-com-d088b986-291d-42b8-9564-9c414e2aa040

• Auteur
  • Slimmerik
  • 77 reacties
  • 25 april 2022

Hallo Vikash,

Bedankt voor uw reactie. Hopelijk lukt het hiermee. Mocht het niet werken dan weet ik het forum te vinden.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 25 april 2022

Je kan het gemakkelijkste de mail app van Microsoft zelf gebruiken voor een Hotmail account. Kwestie van emailadres en wachtwoord invullen en dan kan het eigenlijk niet fout gaan. Zou ook altijd moeten werken.

• Auteur
  • Slimmerik
  • 77 reacties
  • 25 april 2022

Dat is een goede tip.

Meestal is het zo dat je niet de enige bent als iets niet werkt. Lijkt mij een handige oplossing.

Bedankt Nick.