Skip to main content
Vraag

Ik heb alleen emails van de afgelopen maand in mijn webmail

• 29 maart 2025
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik kan in mijn webmail alleen nog berichten zien van jonger dan een maand. Waar kan ik oudere berichten vinden? Ik wil dit weten voor mijn iPad. Op mijn vaste PC kan ik ze nog wel zien. 

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8415 reacties
  • 29 maart 2025

Beste ​@Oude berichten zoeken welke mailsoftware gebruik je op de Ipad en via welk protocol, POP of IMAP?

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3542 reacties
  • 29 maart 2025

​@Oude berichten zoeken 

Gebruik je een emailprogramma op jouw iPad of gebruik je daar altijd de (online) KPN webmail m.b.v. een browser ?

Welk protocol gebruik je op iPad & PC ? POP of IMAP ? Bij POP staan de emails zeer waarschijnlijk op jouw PC terwijl bij IMAP de emails (nog) op de KPN emailserver staan.

Het lijkt erop dat je POP op jouw PC gebruikt en dan altijd de emails naar jouw PC worden verplaatst en dat de emails na een maand van de KPN emailserver worden verwijderd.

ik gebruik IMAP en ik gebruik de mail app op mijn ipad. en iphone. Maar ook als ik webmail open, dan kan ik slechts de afgelopen maand bekijken. 

• 3437 reacties
  • 29 maart 2025
Oude berichten zoeken schreef:

ik gebruik IMAP en ik gebruik de mail app op mijn ipad. en iphone. Maar ook als ik webmail open, dan kan ik slechts de afgelopen maand bekijken. 

Dab zal je op de vaste pc waarschijnlijk pop gebruiken. Daarbij staat dan waarschijnlijk ingesteld dat de mail die ouder dan een maand is van de server verwijderd moet worden.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Oude berichten zoeken, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt! Als ik dit zo lees denk ik dat ​@Marlon92 wel in de goede richting zit. Dit is vaak iets van een instelling op één van jouw apparaten die de mails ophaalt.  Als je daarop Pop3 gebruikt kun je instellen dat hij alle mails ouder dan 30 dagen van de server haalt

Reageer