In een ver verleden ben ik overgestapt van knp naar andere provider. Om mijn e-mailadres te kunnen behouden ‘ e-mail only’ afgesloten bij kpn ad 3,56 pm.
Nu is recent mijn provider Telfort overgenomen door KPN en heb ik een tv en internet abonnement. Waarom moet ik dan apart blijven betalen voor het e-mail adres? Het is immers een knp mailadres.
Beste KPN,
Ook ik heb een e-mail van Telfort (@12move.nl ) en Internet en Bellen van KPN. Na overname van Telfort betaal ik nu dubbel in mijn ogen.
Bij internet van KPN is een e-mail adres gratis. Er staat niet bij welk? dus nu Telfort van KPN is neem ik aan dat het inderdaad ook een Telfort adres kan zijn.
En wat ik gek vind is dat bij Producten het E-mail only product van Telfort niet is terug te vinden. Maar ik betaal wel dubbel naar mijn idee. Namelijk voor de e-mail die bij het Internet abonnement hoort en bij Telfort E-mail only. Ook ik heb mijn best gedaan van deze vreemde dubbele betaling af te komen. T lukt niet.
Het vreemde vind ik ook nog eens de prijs. Bij Telfort betaal je nog eens extra veel namelijk zo'n 4, euro terwijl een extra box optie bij KPN ongeveer 2 euro is.
Graag verneem ik van u, want het klachtenformulier brengt je alleen maar in een loop. Het is mij niet gelukt om uit die vreselijk klantonvriendelijke manier van doen te komen. En uw servicemedewerkers begrijpen het helaas ook niet. Dus ik zou zeer geholpen zijn als er iemand contact met mij zoekt die wel begrijpt wat te doen.
Ik wil graag het Telfort (@12move.nl) adres behouden. Hier is alles aan gekoppeld. Het KPN e-mailadres gebruik ik niet.
Met vriendelijke groet en dank,
LP
*admin: afgesplitst