Sinds een aantal dagen kan ik geen Nieuwe afspraak in mijn Webmail maken en krijg onderstaande foutmelding.
Dit vind ik superhandig zodat ik mijn planning in de gaten houden kan (en dingen niet vergeet :-)).
Als bevestiging krijg ja van de afspraak een ontvangen mail van de notitie die je hebt opgeslagen.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
En een agenda via iPhone zou ik ook handig vinden.
Vroeger kon je via Hotmail een agendapunt maken en kreeg je ook melding in mail, ook hier is dit niet meer mogelijk....irritant (is persoonlijk).
Wie weet de oplossing. Dank je.
Fout
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van de afspraak.
OK
Mvg Marcel
Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt, afgesplitst van topic
Beantwoord
Nieuwe afspraak in Webmail foutmelding
Beste antwoord door Sloffie01
Alex,
Inmiddels contact gehad met klantenservice en gaan het probleem onderzoeken. Ingelogd met een tablet en zelfde probleem (anders misschien aan computer, maar heb ik in december nieuw gekocht).
Dank je in ieder geval voor de medewerking en wacht het verder af.
Mvg Marcel
Bekijk origineelInmiddels contact gehad met klantenservice en gaan het probleem onderzoeken. Ingelogd met een tablet en zelfde probleem (anders misschien aan computer, maar heb ik in december nieuw gekocht).
Dank je in ieder geval voor de medewerking en wacht het verder af.
Mvg Marcel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.