Skip to main content

[Opgelost] Inloggen bij en werken met e-mail van KPN lukt niet

[Opgelost] Inloggen bij en werken met e-mail van KPN lukt niet
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

105 reacties

  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 15 mei 2024

jullie zouden mij bellen, maar verbinding kwam niet goed tot stand. ik wil graag een medewerker spreken! Ik krijg alleen maar berichten dat alles opgelost is!

 

 


WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3527 reacties
  • 15 mei 2024

Het lijkt er inderdaad op dat de “emailproblemen” bij de KPN zijn opgelost. Het ontvangen en verzenden lukt nu weer (uiteraard, op mijn adres).

Zoals eerder gemeld gaf mijn emailprogramma in de afgelopen ca. 2 à 3 weken elke keer één of meerdere foutmeldingen. Ook die schijnen te zijn verdwenen. Lag dit nu aan de KPN of aan mijn emailprogramma  ? Misschien hebben de technici van de KPN nog een paar andere problemen opgelost ? Ik wil nog even afwachten hoe mijn emailprogramma in de komende ca. 7 dagen reageert. Dan heb ik een beter idee waar de oorzaak van de foutmeldingen lagen

Desondanks: Het lijkt erop dat inderdaad - op mijn adres - de “emailproblemen” zijn opgelost.


Jasper van KPN
Moderator

Wij hebben inderdaad ook de melding gekregen dat de storing nu is opgelost. 

Voor degenen die het nog steeds merken, zouden jullie eerst de instellingen van in je mailprogramma na kunnen lopen en het in Webmail proberen? De specialisten zijn nog aan het kijken naar de situatie.


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 15 mei 2024

Hier nog steeds storing zowel via email programma als via webmail.

Zowel via computer als telefoon.

 
 


  • Topper
  • 11 reacties
  • 15 mei 2024

webmail kom ik in andere niet


  • Topper
  • 13 reacties
  • 15 mei 2024
rguich schreef:

Ik ervaar dit probleem ook (nog). Utrecht.

Bij mij lijkt alles weer te werken. Zowel via Outlook als Webmail.


Jasper van KPN
Moderator

Ik geef jullie voorbeelden door dat het nog niet bij iedereen goed werkt. De specialisten zijn nog aan het kijken en ook via andere wegen kregen ze signalen dat het mogelijk nog niet bij iedereen is verholpen.


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 15 mei 2024

Ook hier werkt de mail nog niet. Ik kan niet inloggen in mail app alswel Webmail. 


  • Topper
  • 11 reacties
  • 15 mei 2024

nog steeds probleem verzenden/ontvangen


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 15 mei 2024
jwdegeus1 schreef:

Ook hier werkt de mail nog niet. Ik kan niet inloggen in mail app alswel Webmail. 

Update: email in outlook app telefoon en op computer werkt wel nu. Inloggen in de edison email app werkt nog steeds niet. Ook het Inloggen in de webmail werkt niet.


  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 15 mei 2024

Werkt nog steeds niet. Kan ook niet inloggen op mijnkpn . Kortom ik kan sindsgisteravond niets met kpn.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik heb het zojuist zelf getest en hier werkt het wel. Misschien een typfoutje in het wachtwoord of een nieuw wachtwoord aanmaken?


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 15 mei 2024

Vikash, Bedankt, maar de mail werkt wel in outlook. Een type fout is het niet. De Edison email app vroeg bij mij om te reconnecten en dat heb ik geprobeerd. Daarna tot nu toe werkt het inloggen niet meer. De Edison mail app bij mijn vrouw had hetzelfde, maar zij had het zo gelaten en de app werkt nu gewoon weer. Een nieuw wachtwoord aanvragen vind ik dus link. Het lijkt erop dat daar in het systeem een probleem is. Ik wacht geduldig af. Outlook werkt tenslotte wel.


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 15 mei 2024
Rob Bakker schreef:

Hier nog steeds storing zowel via email programma als via webmail.

Zowel via computer als telefoon.

 
 

En inmiddels al ruim 24 uur geen mail kunnen ontvangen of versturen.

Wat zijn dat voor specialisten  bij jullie ?


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17604 reacties
  • 15 mei 2024

Hallo @Rob Bakker 

Heb je nadat de problemen gisteravond begonnen gepoogd om het probleem op te lossen door het account wachtwoord te veranderen? Zo ja, kan daar dan een typefout in geslopen zijn?

Ik kon vanmorgen, nadat de specialisten afgelopen nacht het probleem verholpen hebben, direct inloggen met ongewijzigde wachtwoorden.


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 15 mei 2024
RBxx schreef:

Hallo @Rob Bakker 

Heb je nadat de problemen gisteravond begonnen gepoogd om het probleem op te lossen door het account wachtwoord te veranderen? Zo ja, kan daar dan een typefout in geslopen zijn?

Ik kon vanmorgen, nadat de specialisten afgelopen nacht het probleem verholpen hebben, direct inloggen met ongewijzigde wachtwoorden.

Hallo RBxx Heb niets veranderd. En vreemd dat zowel mijn telefoon als computer een foutmelding geven, en dat ik ook niet via webmail kan bekijken. 


wjb
Superuser
  • 74613 reacties
  • 15 mei 2024

Wat voor een foutmelding geven jouw telefoon en computer dan.

En wat kan je dan niet via webmail bekijken?

Plaats anders eens screenshots.


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 15 mei 2024
Rob Bakker schreef:
RBxx schreef:

Hallo @Rob Bakker 

Heb je nadat de problemen gisteravond begonnen gepoogd om het probleem op te lossen door het account wachtwoord te veranderen? Zo ja, kan daar dan een typefout in geslopen zijn?

Ik kon vanmorgen, nadat de specialisten afgelopen nacht het probleem verholpen hebben, direct inloggen met ongewijzigde wachtwoorden.

Hallo RBxx Heb niets veranderd. En vreemd dat zowel mijn telefoon als computer een foutmelding geven, en dat ik ook niet via webmail kan bekijken. 

Foutmelding 0800CCC0E. Kan geen mappen synchroniseren, Geen verbinding met de server


  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 15 mei 2024

MBV klantnummer kun je wachtwoorden van email accounts wijzigen. Ik heb ze gewijzigd met oorspronkelijke waarden. En plotseling werkt het.

Misschien is dit de oplossing voor het ontstane probleem.


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 15 mei 2024

Nou zowel pc als telefoon hebben het licht weer gezien enontvangen weer mail.

Bedankt aan de behulpzame meedenkers en nog een prettige avond.


wjb
Superuser
  • 74613 reacties
  • 15 mei 2024
tommiejapie schreef:

MBV klantnummer kun je wachtwoorden van email accounts wijzigen. Ik heb ze gewijzigd met oorspronkelijke waarden. En plotseling werkt het.

Misschien is dit de oplossing voor het ontstane probleem.

Als het werkelijk zo zou zijn dat jouw wachtwoord "spontaan" zonder jouw medeweten veranderd was dat doet dat mijn wenkbrauwen fronsen. Als dit bij anderen ook zo werkt dan zouden bij KPN de alarmbellen af moeten gaan.


wjb
Superuser
  • 74613 reacties
  • 15 mei 2024
Rob Bakker schreef:

Nou zowel pc als telefoon hebben het licht weer gezien enontvangen weer mail.

Bedankt aan de behulpzame meedenkers en nog een prettige avond.

Heb je dan wat gewijzigd of gingen ze spontaan weer werken?


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 15 mei 2024
wjb schreef:
Rob Bakker schreef:

Nou zowel pc als telefoon hebben het licht weer gezien enontvangen weer mail.

Bedankt aan de behulpzame meedenkers en nog een prettige avond.

Heb je dan wat gewijzigd of gingen ze spontaan weer werken?

Voor de zoveelste keer het wachtwoord opnieuw ingetikt.

heel vreemd maar het werkt weer.


  • Topper
  • 11 reacties
  • 16 mei 2024

probleem nog steeds niet opgelost  fouten in verzenden en ontvangen kan een specialist mij helpen

 


  • Topper
  • 11 reacties
  • 16 mei 2024

probleem nog niet opgelost