Skip to main content
Vraag

Oude email inzien om activatiecode te kunnen achterhalen

• 25 maart 2025
  • 6 reacties
  • 50 keer bekeken

Goedeavond

Ik wil het gamen weer gaan oppakken alleen kom ik tot de vervelende ontdekking dat deze op mijn oude kpn email staan geregistreerd...Ik word er een beetje gestoord van spellen van bijvoorbeeld EA kan ik nu niet meer spelen. Ik wil me dus aanmelden met mijn account maar er word uiteraard een beveiligingscode gestuurd naar, je raad het al, mijn oude email adres.

Met mijn huidige kpnmail kan ik hier natuurlijk niks mee...ja een nieuw account aanmaken plus spellen opnieuw gaan kopen.

Is er een manier waarop ik hier weer in kan komen?

Ik hoor het graag.

Mvg Thomas

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36645 reacties
  • 25 maart 2025

Hallo ​@Thomas laurens ,

Kun je dat oude e-mailadres niet als alias toevoegen aan jouw account?

bron: 

https://www.kpn.com/service/ugs/e-mail-aanmaken-of-opheffen

E-mailadres aanmaken

1. Klik in de e-mail instellingen op het e-mailaccount waaraan je het e-mailadres wil toevoegen

2. Klik op de [+] knop onder 'Extra e-mailadressen'

3. Vul daar je nieuwe e-mailadres in

4. Klik op het groene vinkje

5. Klik op [Opslaan]

6. Je e-mailadres is aangemaakt

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14788 reacties
  • 27 maart 2025

Hi ​@Thomas laurens, wat een onhandige situatie zo, goed dat je hier aanklopt voor hulp!

Ik zie dat ​@Noordzee al heeft geopperd om te proberen je mailadres weer opnieuw aan te vragen. Dat is eigenlijk ook het enige dat je kunt doen, als dit niet lukt is het emailadres al vergeven en maakt iemand anders er gebruik van. Ik hoop dus van harte dat dit lukt, zodat je zonder al te veel gedoe weer kunt gaan gamen!

Bedankt voor de reactie allebij!

Ik heb dat nu inmiddels geprobeerd , echter krijg ik dan steeds onverwachte fout te zien!

Beetje gek is dat.

Mocht iemand anders dat adres inmiddels gebruiken, wat mij gek lijkt het is een combinatie van voornamen namelijk , is dat ergens te controleren?

Gr Thomas 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36645 reacties
  • 27 maart 2025

Stuur eens een e-mail naar dat adres, dan merk je het vanzelf als de e-mail terugkomt. 

Ja, dat ik daar niet opgekomen ben. Ben benieuwd of er wat terugkomt. 

Gr!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14788 reacties
  • 28 maart 2025
Thomas laurens schreef:

Ja, dat ik daar niet opgekomen ben. Ben benieuwd of er wat terugkomt. 

Gr!

Hoe is dit gegaan ​@Thomas laurens?

Mocht je terugkrijgen dat het mailadres niet bestaat, maar nog steeds problemen ondervinden met het opnieuw aanmaken, dan kan je toch het best even aankloppen bij onze klantenservice zodat er even met je meegekeken kan worden. Dat kan online via  Facebook en Xmaar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei ðŸ™‚

Reageer