Skip to main content
Beantwoord

€2,50 tijdelijke korting ontbreekt bij bestelling

• June 3, 2025
  • 8 reacties
  • 48 keer bekeken

5Guru
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

KPN,

Stop nou eens met bedriegen?

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/

Sim Only

• Tijdelijk € 2,50 korting per maand op SuperUnlimited+.

IS NIET WAAR!!!

Een script checkt elke dag of deze korting er is.
Om de paar dagen wel of niet.

Nu staat de tekst er wel, maar is er geen korting bij bestellen.

Doe nou eens wat aan dat gelieg de hele tijd.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Ik heb reactie van mijn collega's ​@5Guru en ​@Michel.uit.Arnhem, dit was een fout op de site, die banner had aangepast moeten zijn. Hij is bij deze verwijderd. Bedankt voor het melden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

KPN,

Sim Only

IS NIET WAAR!!!

Klopt wat je zegt ​@5Guru 

Deze actie was er wel verleden week, zover ik weet.
Maar deze week is deze actie er duidelijk niet, en zijn ze vergeten (niet echt handig uiteraard) om die actie uit de koptekst te halen, dat is inderdaad slordig en niet netjes.

Maar dat heeft in elk geval niets te maken met liegen en bedriegen, zoals jij het nu omschrijft.
Het is hoogstens onhandig, slordig en niet netjes.

Je had het beter kunnen melden aan de klantenservice van KPN, zodat het gelijk doorgespeeld kan worden naar de afdeling die over de website gaat van KPN, via de community kunnen we daar voor de rest weinig mee.

5Guru
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • June 3, 2025

KPN,

Sim Only

IS NIET WAAR!!!

Klopt wat je zegt ​@5Guru 

Deze actie was er wel verleden week, zover ik weet.
Maar deze week is deze actie er duidelijk niet, en zijn ze vergeten (niet echt handig uiteraard) om die actie uit de koptekst te halen, dat is inderdaad slordig en niet netjes.

Maar dat heeft in elk geval niets te maken met liegen en bedriegen, zoals jij het nu omschrijft.
Het is hoogstens onhandig, slordig en niet netjes.

Je had het beter kunnen melden aan de klantenservice van KPN, zodat het gelijk doorgespeeld kan worden naar de afdeling die over de website gaat van KPN, via de community kunnen we daar voor de rest weinig mee.

Wel omdat ik het al weken in de gaten houdt.

Om de paar dagen verandert het. Men doet dus weer zomaar wat.

Hoeveel onkunde kun je hebben?
Het blijft maar overal fout gaan.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Even kalm aan ​@5Guru, als er iets niet klopt op de website horen we het graag. Je hoeft niet meteen met beschuldigingen te gooien.

Ik heb een eigen topic voor je vraag gemaakte en ik heb de vraag uitstaan bij mijn collega's

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb er ook nog even naar gekeken maar volgens mij klopt het wel en krijg je de korting ook, zo betaal je nu €40,- voor superunlimited+ in plaats van €42,50

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ik heb er ook nog even naar gekeken maar volgens mij klopt het wel en krijg je de korting ook, zo betaal je nu €40,- voor superunlimited+ in plaats van €42,50

Hoi ​@Thomas van KPN 

De extra korting van 2,50 wordt niet meegenomen als je SuperUnlimited Plus besteld.

Zelf heb ik gisteren ook SuperUnlimited Plus afgesloten voor een jaar, en zag op mijn bevestiging dat die extra korting van 2,50 euro niet werd vermeld, los van mijn Combikorting.
Dus ik heb daarop even gebeld met de klantenservice, en die gaan er nu voor zorgen dat ik alsnog die 2,50 euro extra korting ga krijgen, aangezien ik daar gewoon recht op heb.

Dus als je nu SuperUnlimited Plus afsluit op de website van KPN, wordt ongeacht de duur van je contract (maand, 1 jaar of 2 jaar) deze extra korting niet toegepast en meegenomen.
Dus technisch gaat het ergens niet goed tijdens het bestellen van dit abonnement in combinatie met de extra korting van 2,50.

Voor mij wordt het in elk geval opgelost.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah duidelijk, is het bij jou dan ook €42,50 geworden? of €35,- als je combivoordeel krijgt?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Thomas van KPN 

Ik zelf heb een 1-jarig contract afgesloten voor SuperUnlimited Plus.

De reguliere prijs zónder combi-korting is 41,00 euro per maand.
Met combi-korting (7,50 euro) kom je uit op 33,50 euro per maand, wat ook vermeld wordt op de bevestiging die ik heb ontvangen.

Maar met die 2,50 euro extra aan korting, zou ik dus 31,00 euro per maand gaan betalen, en dat is dus niet gebeurd, terwijl ik er wel gewoon recht op heb.

Bij een 2 -jarig contract is de reguliere prijs 40,00 euro per maand, met combi-korting zou dat 32,50 euro per maand gaan worden, en met die extra korting van 2,50 wordt het dan 30,00 euro.

Met andere woorden, de extra korting wordt in alle gevallen niet meegenomen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb reactie van mijn collega's ​@5Guru en ​@Michel.uit.Arnhem, dit was een fout op de site, die banner had aangepast moeten zijn. Hij is bij deze verwijderd. Bedankt voor het melden!