geachte KPN
Nadat ik u had geinformeerd over mijn opzegging van het mobiele abonnement kreeg ik op
op 2 januari 2023 onderstaand bericht van KPN \.
Ik ben inderdaad gebeld en heb aangegeven per 16 maart 2023 mijn abonnement te beëindigen.
Dit was niet per die datum gebeurd. Later heb ik teruggebeld en nogmaals aangegeven mijn abonnement te beëindigen per 16 maart 2023 einddatum contract. Zou direct worden geregeld. Maar helaas niet gebeurd Voor de 3e keer gebeld en nogmaals aangegeven mijn abonnement op te zeggen.
Ik heb aangegeven de betaling van maart te hebben gestorneerd omdat ik niet voor de volledige maand wenste te betalen. Ik vroeg om correcte nota tot 16 maart 2023 De beste man kon zien dat ik eerder had gebeld en zou het per direct in orde maken. Ik vroeg om een bevestiging per mail Zou hij voor zorgen maar helaas deze heb ik tot op heden niet mogen ontvangen.
Zoals u kunt zien is mijn abonnement in april niet meer gebruikt Ik wens dat ook de opzegging per 16 maart 2023 in zal gaan.
Het betreft telefoonnummer ************** Reden van opzegging is in verband met een verhuizing naar het buitenland
Ik wil de door u gezonden facturen niet betalen omdat ik op tijd heb opgezegd
R.Schuurmans
Geachte mevrouw Schuurmans, U heeft ons laten weten dat u uw abonnement wilt opzeggen. Opzeggen is alleen mogelijk als de minimale duur van uw abonnement bereikt is. U heeft een opzegtermijn van 1 maand. We bellen u om uw opzegging te verwerken Als we u binnen de opzegtermijn van 1 maand niet hebben gesproken, zeggen we uw abonnement alsnog op. Dit doen we op de door u gewenste opzegdatum. U ontvangt daarna een definitieve bevestiging van uw opzegging per e-mail of per post. Uw gegevens:
Hebt u nog vragen? https://www.kpn.com/service Met vriendelijke groet, NB Dit is een automatisch verzonden e-mail. Dat betekent dat een antwoord op deze e-mail niet wordt gelezen.
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy |