Ik ben al braaf klant van KPN vanaf 2009, altijd op hetzelfde adres gewoond in het buitengebied.
internet en telefonie (GSM 2x)
Aangezien ik sinds deze week voor het eerst ga thuiswerken kom ik er achter dat het allemaal niet werkt.
download is ongeveer 2a3Mb. upload praktisch niks. Na even op internet gekeken te hebben zie ik dat je via kpn (als je al een KPN abonnement hebt de 4G router kunt aanvinken in "Mijn KPN”)
zie hier de letterlijke tekst van de website:
Heb je al Internet van KPN?
Vraag Sneller Internet Buitengebied dan aan via MijnKPN. Ga naar 'Internet' en vink 'Sneller Internet Buitengebied' aan. In een mum van tijd heb jij sneller internet in het buitengebied.
Dat vinkje zit er dus niet tussen en hier komt de assistent met het verzoek dat je kunt bellen met iemand van de klantenservice → hun antwoord is:
ik moet mijn abonnement veranderen dan kunnen ze het wel aanvinken zegt de Helpdesk.
Deze optie zit niet bij het oude abonnement, nieuw abonnement is natuurlijk weer fors duurder.
Maar mijn abonnement is prima. 50Mbit (laagste wat mogelijk is bij KPN)
Deze snelheid ga ik sowieso niet halen met een telefoonlijn.
Modem is een Experia Box V10
Ik snap niet dat ze gewoon een 4G router kunnen opsturen, KPN levert niet wat ze moeten leveren maar willen dat ik ga veranderen,
Nu moet ik een klacht indienen aangezien de klantenservice verder niets meer voor mij kan betekenen.
omgekeerde wereld ……..