Skip to main content

Ik heb per email een aanbieding gekregen voor verlenging. Als ik met 2 jaar verleng krijg ik 12 maanden € 10,- korting dus totaal € 120,-. Als ik echter klik op het aanbod en in mijn kpn omgeving kom veranderd de aanbieding naar 6 maanden € 7,50 pm korting.  Ik heb gebeld maar nadat ze lang hun best hebben gedaan kreeg ik te horen dat het een vergissing was, dat deze korting voor nieuwe klanten is bedoeld en dat ze mij verder niet kunnen helpen. Iedereen weet denk ik wel dat dit juridisch niet in orde is. Kan dit probleem opgelost worden? Ik heb wel in de community een soortgelijk probleem opgelost zien worden.

Hallo ​@TessaB ,

Dit oplossen is niet zomaar even gebeurd. 

Maar ik heb mogelijk een veel aantrekkelijker verlengaanbod voor jou als je nu nog niet op KPN TV+ zit. Want dan heb je namelijk na verlenging met ingang van vandaag een blijvend lagere prijs in plaats van een tijdelijke korting. 

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement bij KPN blijvend goedkoper maken door jouw abonnement op een andere manier te verlengen.

Dat kan via internet via deze link:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+ als je dat al niet hebt. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht. Check de verschillen met jouw huidige abonnement:

Hoi Noordzee,

ik heb nu internet € 44,11, tv+ €12,50 en  wifiversterker € 2,49 totaal € 59,10 dus helaas heeft jou tip geen zin, bedankt voor het meedenken!

Hoi Noordzee,

ik heb nu internet € 44,11, tv+ €12,50 en  wifiversterker € 2,49 totaal € 59,10 dus helaas heeft jou tip geen zin, bedankt voor het meedenken!

OK duidelijk, dan zou ik gewoon kiezen voor een verlenging van twaalf maanden. Heb je die mogelijkheid ook? Want dan kun je over een jaar weer opnieuw profiteren van het dan geldende aanbod. 

Zelf zou ik nooit kiezen voor een verlenging van 24 maanden. Want je weet nooit hoe de situatie over een jaar eruit ziet bij KPN. 

Interessant genoeg is er niemand van de kpn die hierop reageert. Het zet me aan het denken, op de radar site lees ik dat het ook anders kan. Dat is precies wat ik ga er doen, overstappen naar internet only. Ik heb chromecast dus ik ga toch weer online programma's of films kijken, mezelf een beetje een beperking opleggen kan geen kwaad en ik irriteerde me toch al teveel aan steeds maar tussendoor schreeuwerige reclame: Opgelost!