Skip to main content
Beantwoord

Aansluitdatum KPN klopt met opzegdatum oude provider

• June 5, 2026
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Ga overstappen naar knp heb afgesproken 20juni

kpn heeft ons afgemeld op 20 juni bij delta netjes

maar de datum wanneer kpn aansluit staat vermeld 26 juni dit moet 20 zijn

graag een reactie 

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Jos willems, leuk dat je binnenkort klant bij ons gaat worden 😊
Ik zie dat JanD je al heeft uitgelegd hoe het zit met de overstapservice. Als je daar gebruik van maakt, wordt je oude abonnement pas stop gezet op het moment dat je nieuwe abonnement actief wordt. Het maakt dan dus niet uit of je KPN abonnement een paar dagen later kan worden aangesloten, je komt niet zonder te zitten!

Ben je zo voldoende gerustgesteld of heb je nog aanvullende vragen? 

3 reacties

• June 5, 2026

Beste ​@Jos willems als je van de overstapservice gebruik maakt, stemmen de providers dat met elkaar af qua technische mogelijkheden en opzegtermijn.

Dus je wordt bij de een pas afgesloten als je bij de ander aangersloten bent.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 8, 2026

Welkom op de community ​@Jos willems, leuk dat je binnenkort klant bij ons gaat worden 😊
Ik zie dat JanD je al heeft uitgelegd hoe het zit met de overstapservice. Als je daar gebruik van maakt, wordt je oude abonnement pas stop gezet op het moment dat je nieuwe abonnement actief wordt. Het maakt dan dus niet uit of je KPN abonnement een paar dagen later kan worden aangesloten, je komt niet zonder te zitten!

Ben je zo voldoende gerustgesteld of heb je nog aanvullende vragen? 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!