Goedenavond,
Gisterenavond heb ik middels een deurverkoper een abonnement afgesloten. Prijs €35 voor 1 gig internet 12 maanden zonder aansluitkosten.
Er worden GEEN activatiekosten t.w.v. €25,- gerekend omdat u nu direct de keuze maak om een 1 jarig KPN Hussel contract aan te gaan. V Akkoord
Gesproken met Mathijs
Plaats MAASTRICHT
Verificatiecode 549100
Vandaag had ik 2 gemiste oproepen, zeer waarschijnlijk van KPN. heb ik het officiële nummer van kpn gebeld.
De bestelling bleek nog nog te zijn doorgevoerd.
De medewerker aan de telefoon heeft alle gegevens opnieuw gevraagd waarna een nieuw contract is opgemaakt.
Tijdens het telefoongesprek heb ik tevens gevraagd hoe het met de aansluitkosten zat. Hij gaf aan dat deze niet in rekening worden gebracht.
In de e-mail die ik ontving staat echter het volgende.
Prijsoverzicht
Kijk voor een uitgebreid overzicht van uw bestelling met nummer ARMOR3956024 in de bijlage Prijsoverzicht bestelling. Daar vindt u ook de eventuele voordelen die u krijgt.
Per maand Eenmalig
Thuis € 35,00 € 25,00
Dit betreft toch de eenmalige aansluitkosten van €25.
Op het forum vond ik een vergelijkbare situatie waarbij iemand beloofd was dat de kosten de tweede maand weer werden ingehouden. Helaas bleek dit achteraf niet het geval. Graag wil ik deze situatie voorblijven en daarom nu al aan de bel trekken.
Met vriendelijke groet
Thomas