Skip to main content
Beantwoord

Aansluitkosten wel berekend, ondanks Snelpakker actie

• January 26, 2023
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Hallo! Ik heb 14 december  2022 een SIM-only abonnement afgesloten. Op dat moment gold de Snelpakker-actie “tijdelijk geen aansluitkosten ter waarde van 25 euro”.  Toen ik op 15 december de bestellingsbevestiging en het prijsoverzicht ontving, was deze korting daarin echter niet verwerkt. Hierop heb ik diezelfde dag met de klantenservice gebeld, waar mij werd verteld dat de korting op de eerstvolgende factuur verrekend zou worden. Wanneer dit niet het geval zou zijn, moest ik opnieuw contact opnemen. Vandaag (26-1-2023), ontving ik deze eerste factuur. De korting is hierop niet verrekend: de 25 euro aan eenmalige kosten staat toch vermeld. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze factuur gecorrigeerd wordt?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @marcus123 ,

Het snelste is om nu (weer) te bellen naar 0800-0402. Daar zorgen ze dan voor de correctie. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 27, 2023

Hallo @marcus123 ,

Het snelste is om nu (weer) te bellen naar 0800-0402. Daar zorgen ze dan voor de correctie. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 30, 2023

Inmiddels weer contact gehad met klantenservice. Zij raadden aan om af te wachten of het wellicht op de volgende factuur wél gecorrigeerd wordt. Ik ben benieuwd.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 28, 2023

Volgende factuur is binnen (inmiddels de derde). Korting is opnieuw niet verrekend. Erg vervelend! Hoe kan dit nu zo snel mogelijk aangepast worden?