Skip to main content

Hallo,

Ik heb gebruik gemaakt van de Samsung S24 aanbieding bij KPN waarbij je een gratis Samsung Galaxy 5 watch krijgt. Deze moet je echter via een externe link aanvragen. Dit gaat via Samsung. Zijn er meer mensen bij wie dit niet lukt? Ik kom de stappen niet door en de hulp-app van Samsung zegt alleen maar dat ik het opnieuw moet proberen. We zijn nu 4 dagen verder en ik ben het proberen wel zat. Iemand ervaring mee? Ik wil natuurlijk mijn watch innen maar heb nu zo een idee dat het zware oplichting is….

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi marrpo

Ik heb hetzelfde probleem Ik baal hier echt van

Voelt inderdaad als oplichting!

Ik weet het ook niet meer

Hoi ​@Marrpo en ​@Bianc1612 , ik heb geen slechte ervaringen met het claimen van een cadeau op de Samsung promotie website. Waar precies gaat het fout?

In de bijzondere voorwaarden op de actiepagina (klik hier) staat nog een telefoonnummer:

Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief). 

Ik heb idd deze aanbieding ook gekocht en kom nu niet meer op de link. Wat is hier toch gaande?

Hallo ​@Yvy.bob 

Werkt onderstaande link niet meer? Registreer je product daar nog t/m 04-02-2025

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=JP72FQTPRK59Q 

De link op de KPN website staat er niet meer. De Black Friday Snelpakker actie is 2 december geëindigd. De aankoop periode is dus voorbij, maar je kan nog wel registreren bij Samsung.

Op de website van Samsung community is te lezen dat meer mensen hier problemen mee hebben. Vanuit Samsung wordt ook daar gezegd, net als via de helpdesk-app, dat er een storing in de aanvraag zit en dat niemand nog een aanvraag heeft kunnen indienen. Het advies is om het over een week nogmaals te proberen...

Hier het zelfde probleem. Het blijft afgewezen worden. De storing is nog steeds niet verholpen. Maar gelukkig begrijpen ze het allemaal.

Op de website van Samsung community is te lezen dat meer mensen hier problemen mee hebben. Vanuit Samsung wordt ook daar gezegd, net als via de helpdesk-app, dat er een storing in de aanvraag zit en dat niemand nog een aanvraag heeft kunnen indienen. Het advies is om het over een week nogmaals te proberen...

Ook ik heb dit probleem en probeer het al sinds 27nov. Helaas steeds foutmelding.
Zal wel pas verholpen zijn als de actie niet meer geldig is.

Het is zo bizar. Dit zeggen ze nu al bijna 2 weken.

Ik heb de aanvraag in de webbrowser van Samsung gedaan, omdat hij in Google Chrome niet werkte. Dan wilde de knop bij de laatste stap van het aanvragen niet blauw worden. In de browser app op je nieuwe telefoon werkt het bij jullie mogelijk wel :) 

Ik heb in iedergeval al een mail ter bevestiging van de aanvraag.

Succes!

Ik weet niet precies wat de status van die storing is, daar hebben wij helaas geen zicht op doordat het geen storing aan onze kant is. De workaround die Peter noemt kan daarbij mogelijk wel helpen, dat is de moeite om te proberen.

Helaas is mijn aanvraag zojuist afgekeurd omdat mijn bestelling buiten de actie periode zou zijn. Misschien toch tijd dat kpn als klant van Samsung dit oppakt.

Ik zie dat je in een ander topic daar al een tip voor hebt gekregen Peter, dat kan je het beste volgen. Voor het overzicht is het ook handig om niet in meerdere topics te reageren, dan verlies je makkelijk waar iets staat.

Aanvragen blijven terug komen. Samsung blijft maar aangeven dat ze niets kunnen ivm storing. 

We hadden het eerder al over verschillende browsers. Kunnen jullie vertellen in welke browser jullie het proberen, of als je het in verschillende browsers hebt geprobeerd? En bij welke stap lopen jullie daarbij precies vast?

Als je een foutmelding krijgt, kan je er dan een foutmelding van delen? Verberg eventuele privégegevens in beeld wel even als je dat doet.

Opnieuw aanmelden gaat niet meer. Want er wordt dan aangegeven dat er een verzoek bestaat. Die nergens meer te vinden is door de storing.

Dank je Denise. Als je de melding krijgt dat er al een verzoek open staat zou je verwachten dat het ergens is. Die is nog steeds nergens te vinden, ook niet voor Samsung?

Hebben anderen het ook kunnen testen voor de volledigheid?

Samsung kan maar niets vinden. Omdat hun systeem niet werkt. 

​@PeterVE ​@Tammieeeeee ​@Marrpo ​@Bianc1612 Hoe is dat bij jullie, lopen jullie nu nog tegen hetzelfde aan? Kunnen jullie bovenstaande vragen ook beantwoorden?

Hallo Jasper,

Na wel zeker 40x proberen is het mij (hopelijk) eindelijk gelukt.

Nu wachten of het goedgekeurd is en de watch opgestuurd wordt.

40x is wel heel erg vaak, zo vaak zou het niet moeten natuurlijk. Ik duim dat het voor jou gelukt is!

Na zeker 10 keer bellen is het gelukt. Ze hebben het intern doorgestuurd. Binnen een dag bevestigingsmail en direct en track and trace. Dit was donderdag en vandaag binnen!!!

Ik ben blij dat te lezen ​@Denise078! Het heeft meer voeten in de aarde gehad dan het hoort te hebben door die storing, maar het is toch gelukt dus. Hopelijk hebben de anderen ook succes gehad inmiddels.

Bij mij ook al aantal keren mislukt vanwege factuur. Uiteindelijk goede factuur gestuurd en toen alsnog  afgewezen zonder duidelijke reden. Nu gebeld en zou intern bekeken worden maar heb vermoeden dat samsung het zo moeilijk mogelijk maakt zodat mensen er maar vanaf zien. Misschien iets voor de consumentenbond 

Reageer