Skip to main content

Via de KPN website wordt ik steeds uitgeloged als ik klik op mijn abonnement aanpassen via MijnKPN.

Dit heeft niks met cookies / browser / etc. te maken. Bij meerdere plekken en systemen gebeurd dit.

Een absolute klacht is de enorm slechte "Klantenservice” via MijnKPN.
Als je klikt op "Contact opnemen met KPN” krijg je een Help index met de vraag "Waarmee kunnen we je helpen?” maar geen enkele verwijzing om daadwerkelijk contact op te nemen als je dit soort problemen heb.

Graga kom ik in contact met iemand om dit spoedig op te lossen.

@chaoibella Loopt je huidige contract nog of niet en wat wil je veranderen aan je abo

Hallo Jimny,

Mijn contract liep al in 2k18 af en heeft sindsdien altijd netjes door gewerkt en is tijd terug van Tele 2 naar KPN omgezet. Ik wil gaan voor het enkel internet contract omdat ik geen gebruik meer maak van televisie.

@chaoibella  Vul je forumprofiel aan met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

KPN heeft wel de mogelijkheid voor een only internet abo, echter denk ik dat je door je Tele2 abo niet een echt KPN  abo  hebt, maar dat geeft de moderator wel aan.

PS ; heb je een bewindvoerder of gehad 

Hoi ​@chaoibella. Welkom op de community! Wat vervelend om te horen dat je problemen ondervindt bij het inloggen en het aanpassen van je abonnement via MijnKPN. Het beste kun je een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice. Dan word je door KPN gebeld op een moment dat jou goed uitkomt, zodat we samen de mogelijkheden kunnen bespreken.

Reageer