Skip to main content
Antwoord

Abonnement gaat zomaar in en nu zit ik met dubbele kosten, hoe bereik ik de klantenservice?

• November 12, 2025
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Wordt even 2 maanden van te voren zomaar aangesloten ook geen telefoon nummer voor klantenservice aanwezig terwijl verplicht is in nederland.

nu all ontevreden of het dienst terwijl ik nog niet eens begonnen is . Goed bezig hoor denk maar niet dat ik dubble betaal 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Abisha. Welkom op de KPN Community! Ik kan mij voorstellen dat je in een lastig parket komt wanneer je abonnement ineens twee maanden eerder ingaat dan gepland. 

Dan is het het beste inderdaad om contact met ons te zoeken om te kijken wat er te regelen valt. Heb je al even kunnen bellen of een bericht kunnen sturen? Ik ben in ieder geval benieuwd of we iets voor je konden betekenen. 

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 12, 2025

Beste ​@Abisha je kunt KPN gratis bereiken via 0800 0402, X, Facebook of Instagram.

Je kunt ook een terugbelverzoek aanvragen, Zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Succes

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 13, 2025

Hoi ​@Abisha. Welkom op de KPN Community! Ik kan mij voorstellen dat je in een lastig parket komt wanneer je abonnement ineens twee maanden eerder ingaat dan gepland. 

Dan is het het beste inderdaad om contact met ons te zoeken om te kijken wat er te regelen valt. Heb je al even kunnen bellen of een bericht kunnen sturen? Ik ben in ieder geval benieuwd of we iets voor je konden betekenen.