Skip to main content
Beantwoord

Abonnement opgezegd maar facturen gaan gewoon door

• July 10, 2025
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb op 14-04-2025 het contract opgezegd, maar de factuurtjes(ehem) gaan gewoon door. 

Is er hier een persoontje die dat kan regelen want ik ben al poepflauw van die telefonische klantenservice.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@WPtech ,

Nee, je kunt hier niets regelen wat betreft opzeggen. Dat moet uiteindelijk toch de klantenservice voor jou doen. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 10, 2025

Hallo ​@WPtech ,

Nee, je kunt hier niets regelen wat betreft opzeggen. Dat moet uiteindelijk toch de klantenservice voor jou doen. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 10, 2025

Ik snap werkelijk waar niet waarom dit zo lastig gemaakt word. Al die loopjes in die kpnapp die ergernis met die bellerij en dan sturen ze je een bevestigingsmail van het opzeggen met een adres waarop je niet kan reageren.

Die chatbot kunnen ze ook beter met vakantie sturen want daar gaat je de kont ook van open.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@WPtech, als je jouw abonnement hebt opgezegd maar toch nog facturen krijgt, lijkt de opzegging niet goed gegaan te zijn. Hoe had je de bevestiging precies gedaan? Had je dat online doorgegeven of telefonisch? Als je het online hebt doorgegeven krijg je daar een bevestiging van, en daarna nog een bevestiging als het daadwerkelijk stopgezet wordt. Zoals je het beschrijft heb ik het vermoeden dat dat laatste het geval is, maar die daadwerkelijke opzegging niet gelukt is. Daarvoor is het het beste om de terugbelafspraak die Noordzee al noemt te gebruiken, zodat je het direct met de afdeling die daar over gaat kunt bespreken. Zoals hij al zegt hebben we hier via de community geen mogelijkheden voor.