Skip to main content
Beantwoord

Abonnementen zijn al gestart, waarom heb ik geen voucher voor een PlayStation gekregen?

• February 18, 2025
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Hier zijn telefoon abbo's in december ingegaan,

tv+internet op 03-02-2025 aangesloten door monteur.

Het is nu 19-02   

Klopt het dat ik geen mail (voucher) heb gehad? Of hoe kom ik erachter of er iets misgegaan is?

@Alexandra van KPN  ​@KPN  ​@Playstation 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@IngeHenzen 

Zodra je uit de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) heen bent, in jouw geval dus 19 februari 2025, dan krijg je binnen een week de voucher per e-mail toegestuurd vanuit SideKix.

SideKix is de partner van KPN die alles regelt rondom de welkomstcadeaus voor nieuwe klanten.

Heb je de voucher over een week nog niet ontvangen, bel dan even met SideKix via telefoonnummer: 
088 623 70 00 (Bereikbaar Maandag tot en met Vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@IngeHenzen 

Zodra je uit de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) heen bent, in jouw geval dus 19 februari 2025, dan krijg je binnen een week de voucher per e-mail toegestuurd vanuit SideKix.

SideKix is de partner van KPN die alles regelt rondom de welkomstcadeaus voor nieuwe klanten.

Heb je de voucher over een week nog niet ontvangen, bel dan even met SideKix via telefoonnummer: 
088 623 70 00 (Bereikbaar Maandag tot en met Vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur)