Skip to main content
Beantwoord

Abonnementskosten veranderen steeds, hoe kan dat?

• July 15, 2026
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Ellen2105
Nieuwkomer

hallo, 

ik zie dat er telkens een ander bedrag afgeschreven wordt en het abonnement steeds een beetje duurder wordt

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Ellen2105! Goed dat je hier een topic voor aanmaakt want ik kan me voorstellen dat je wilt weten waarom de factuur steeds anders is. 

Heb je de facturen ook al eens bekeken? Daarop staat precies uitgelegd waar de prijs uit bestaat. 🙂
Mocht het daar niet duidelijker van worden, neem dan ook de uitleg over je KPN factuur door op onze website. 

Als het ook daar niet mee lukt, wil je hier dan foto's plaatsen van de laatste twee facturen? Poets eventuele privégegevens dan wel weg.
Dan kunnen we meedenken!

2 reacties

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • July 15, 2026

Beste ​@Ellen2105 over wat voor abo hebben we het? Mobiel of thuis?

leg eens 2 of 3 facturen naast elkaar en vergelijk eens en geef eens aan welk onderdeel van de dienst steeds verandert.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 16, 2026

Hi ​@Ellen2105! Goed dat je hier een topic voor aanmaakt want ik kan me voorstellen dat je wilt weten waarom de factuur steeds anders is. 

Heb je de facturen ook al eens bekeken? Daarop staat precies uitgelegd waar de prijs uit bestaat. 🙂
Mocht het daar niet duidelijker van worden, neem dan ook de uitleg over je KPN factuur door op onze website. 

Als het ook daar niet mee lukt, wil je hier dan foto's plaatsen van de laatste twee facturen? Poets eventuele privégegevens dan wel weg.
Dan kunnen we meedenken!