Skip to main content
Beantwoord

Abonnementskosten verlagen van mijn abonnementen

• January 3, 2025
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Momenteel betaal ik 111 euro voor mijn alles in 1 abonnement. Daarnaast heb ik nog een mobiel abonnement. De kosten reizen de pan uit en wil ik verlagen zonder daar op in te leveren. 

Beste antwoord door Erik van KPN

Welkom, Mark. Ik kan me voorstellen dat je kijkt naar manieren waarop de prijs lager kan. Maar, als wij niet weten wat je nu hebt, kunnen we ook niet meedenken. Dus, plaats een overzicht van wat je nu hebt aan abonnement en diensten, en de kosten daarvan. De makkelijkste manier daarvoor is dit:

Kun je eens een schermafdruk van de factuur plaatsen? 2de pagina. 

Als je dat liever niet inhoudelijk hier openbaar bespreekt, dan ben je het beste af met een van mijn collega's om dit via de telefoon bespreken. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.

Ik heb al combivoordeel. Vaste lijn zit in het alles in 1 pakket en gebruik ik nooit. 

Tegenwoordig is het zo, ook bij oudere abonnementen, dat vaste telefonie losgekoppeld is. Dus check je factuur. Als dat bij jou ook zo is kan je op die manier in ieder geval al 2 euro besparen door vaste telefonie te verwijderen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• January 3, 2025

Als je helemaal niets laat vallen (dus ook niet het vrije bellen met vaste lijn binnen de EU) zal het rekenen zijn. 

Anders is waarschijnlijk een nieuw abonnement met combivoordeel voor jou voordeliger. Wel even met de helpdesk bellen en zeggen dat je een nieuw abonnement wilt. Ze doen dan waarschijnlijk wat moeilijk maar als je even stevig doorzet krijg je waarschijnlijk ook nog de nieuw abonnement korting. 0800-0402 (Je zit dan wel vast dat je 1 jaar lang niet meer maandelijks op kunt zeggen). 

https://www.kpn.com/combivoordeel

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 3, 2025

Ik heb al combivoordeel. Vaste lijn zit in het alles in 1 pakket en gebruik ik nooit. 

• January 3, 2025

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 3, 2025

Beste ​@MarkRiverway ik ben ook benieuwd wat er allemaal in je thuisabonnement zit, ik heb een compleet pakket voor ongeveer de helft van wat jij nu betaalt.

Dus ook ik ben benieuwd naar de specificaties.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 6, 2025

Welkom, Mark. Ik kan me voorstellen dat je kijkt naar manieren waarop de prijs lager kan. Maar, als wij niet weten wat je nu hebt, kunnen we ook niet meedenken. Dus, plaats een overzicht van wat je nu hebt aan abonnement en diensten, en de kosten daarvan. De makkelijkste manier daarvoor is dit:

Als je dat liever niet inhoudelijk hier openbaar bespreekt, dan ben je het beste af met een van mijn collega's om dit via de telefoon bespreken. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.

Tegenwoordig is het zo, ook bij oudere abonnementen, dat vaste telefonie losgekoppeld is. Dus check je factuur. Als dat bij jou ook zo is kan je op die manier in ieder geval al 2 euro besparen door vaste telefonie te verwijderen.