Er stonden 2 facturen bij mij open. Afgrlopen 1oktober heb ik een bedrag van 24,- via bankoverschrijving overgemaakt. Ik dacht dat afsluiten hierdoor voorkomen werd; dat bleek vanochtend niet het geval. (Kleine side note; ik heb 24,- overgemaakt maar dat moest 32 zijn ivm een netflix abbo wat er bij zat)
Bleek vanochtend toch afgesloten te zijn waarop ik direct de 2e factuur ook heb betaald. Een bedrag van 32,- via kpn betaallink. Toen bleef er alsnog een bedrag van 34 ook open staan; die ook maar betaald want ik moét aangesloten zijn vanmiddag als ik de deur uit ga. Op een vreemde manier is toen (weer via de betaallink) nogmaals het bedrag van 32 afgeschreven, daarvan een bevestiging van jullie gekregen, maar nog altijd niet aangesloten dus heb ik nogmaals de 34 geprobeerd te betalen. Dit lukte dacht ik, ook deze is weer afgeschreven maar nog altijd bleef de app aangeven dat hij niet betaald was.
Nog altijd geen verandering waarop ik 30min met een medewerker aan de lijn heb gezeten. 'Nogmaals overmaken dan komt het wel meteen door, te veel betaalde wordt later wel verrekend.' Zei de medewerker. Dus ik heb zojuist weer de 34 overgemaakt en je voelt hem al hangen; Nog altijd staat er in de app dat deze nog niet betaald is.Â
Â
Er stonden twee facturen open van 32 en 34 euro, er is nu in totaal 24 + 32 + 32 + 34 + 34 betaald(!). Alles is afgeschreven van mijn rekening. En nog altijd ben ik niet aangesloten en staat er online dat ik nog niet betaald heb. Alles op de 24 na is met jullie directe betaalknoppen/betaal linken betaald hup met ideal over. Het zou dan toch goed moeten zijn zo?? Ik moest 56,- betalen, er is inmiddels bijna 160,- overgemaakt. Dit kan toch niet de bedoeling zijn??Â
Wat kan ik nog doen om direct aangesloten te worden en om dit geld terug te krijgen?Â
Ik hoor het heel erg graag!Â