Skip to main content
Beantwoord

Al een maand lukt het niet om factuur te betalen via de MijnKPN omgeving

• January 2, 2026
  • 6 reacties
  • 38 keer bekeken

Goedemorgen 

mij probeer al langer dan eenmanszaak in mijn app te komen telkens als ik paswoord verander wordt er gezegd dat het niet klopt

eerlijk gezegd word ik hier niet goed van 

ik ben constant in het buitenland voor mijn werk ben nu al 10 dagen hier bezig om in mijn kpn app te komen ik wil mijn rekening betalen

verder kan ik ook niets anders meer doen nu werkt mijn telefoon ook niet dit kan niet

ik vind dit heel slecht dat ik geen eens met iemand kan spreken sorry

wilhelmina Ford 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Wil Ford je kunt KPN vanuit het buitenland bereiken via +31 6 12001200 onder NL kantoortijden.

24/7 bereikbaar via Facebook, X of Instagram

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 2, 2026

Beste ​@Wil Ford je kunt KPN vanuit het buitenland bereiken via +31 6 12001200 onder NL kantoortijden.

24/7 bereikbaar via Facebook, X of Instagram

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@JanD 

Je schrijft in jouw reacties, dat de klantenservice alleen tijdens kantooruren bereikbaar is, wat dus niet helemaal waar is.
Ik denk dat je jouw vergist met Simyo, waar ze wel alleen tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar zijn, aangezien ik weet dat je daar ook een tevreden klant bent.

De klantenservice van KPN is bereikbaar:

• Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur (enkele afdelingen tot 20:00 uur)
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en nationale feestdagen gesloten, behalve bij storingen.

Dus er KPN is ook buiten de standaard kantoortijden bereikbaar, zoals op de zaterdag.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 2, 2026

Je schrijft in jouw reacties, dat de klantenservice alleen tijdens kantooruren bereikbaar is, wat dus niet helemaal waar is.

Dus er KPN is ook buiten de standaard kantoortijden bereikbaar, zoals op de zaterdag.

Het gaat om de zakelijke klantenservice

eenmanszaak

Bij klein zakelijk is KS alleen op werkdagen bereikbaar. Vanaf MTB ÉÉN premium is KS ook in het weekend bereikbaar.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@TDN 

De zakelijke klantenservice (0800-0403) is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.
Van KPN Kleinzakelijk tot KPN Groot zakelijk.

Staat ook gewoon op de zakelijke pagina van KPN:

24/7 Zakelijke service

We helpen je om zorgeloos te werken.
Gaat er toch iets mis? Je kan ons 24/7 bereiken.

KPN Kleinzakelijk

1-5 medewerkers

Ben je ZZP'er? Reken op 24/7 zakelijke service en combineer werk en privé in 1 abonnement.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 2, 2026

De zakelijke klantenservice (0800-0403) is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.
Van KPN Kleinzakelijk tot KPN Groot zakelijk.

Ja, klik verder, dan is bereikbaarheid per chatbot en niet telefoons. De 0403 is buiten werkdagen alleen voor MTB ÉÉN premium of groot zakkelijk, zelfs voor MTB ÉÉN standaard is zonder extra service contract niet te bereiken. Bovendien is 0800 vanuit buitenland niet te bereiken.

https://www.kpn.com/zakelijk/kleinzakelijk/internet

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Wil Ford. Wij kunnen weinig zien voor zakelijke abonnementen, de community is vooral bedoeld voor particulieren. Voor klein zakelijke aansluitingen kunnen wij beperkt dingen inzien, maar als het een ander zakelijk pakket is kunnen wij het niet zien. Dan is 0800-0403 het beste. Vanuit het buitenland kan je dat nummer niet bellen, maar het nummer dat JanD noemde; +31 6 12001200, kan je daarvoor gebruiken. Je kunt dan ook doorverbonden worden naar de juiste afdeling.