Skip to main content

Al maanden geen welkomstcadeau ontvangen en geen passende oplossing

• June 29, 2026
  • 1 reactie
  • 4 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben erg teleurgesteld over de manier waarop er met mijn situatie wordt omgegaan.

Ik ben inmiddels al enkele maanden bezig om mijn welkomstcadeau en de bijbehorende code te ontvangen. Hiervoor heb ik meerdere keren contact opgenomen met zowel KPN als PostNL. Helaas word ik telkens van het kastje naar de muur gestuurd en neemt geen van beide partijen de verantwoordelijkheid om het probleem op te lossen. Dat vind ik erg teleurstellend.

Ik verzoek u daarom om met een passende oplossing te komen, zodat dit eindelijk kan worden afgerond.

Daarnaast vind ik het zeer onprofessioneel dat tijdens twee telefoongesprekken de verbinding werd verbroken en ik vervolgens niet ben teruggebeld. Ook ben ik meerdere keren doorverbonden met de afdeling voor het welkomstcadeau, terwijl zij aangaven mij niet verder te kunnen helpen.

Ik ben gedurende het hele proces goed bereikbaar geweest. Na twee keer zonder terugkoppeling te zijn opgehangen, raakte mijn geduld echter behoorlijk op. Inmiddels begrijp ik uit verschillende verhalen dat ik helaas niet de enige ben die met dit probleem te maken heeft.

Ik verzoek u vriendelijk om telefonisch contact met mij op te nemen om deze situatie te bespreken en tot een passende oplossing te komen.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Madeleine

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

1 reactie

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 29, 2026

Dag ​@Madeleineb dit forum is niet de klantenservice.  Ik raad je aan dit formulier te gebruiken. Dat komt meteen bij de juiste afdeling.Â