Skip to main content
Vraag

Als ik mijn abonnement opzeg en daarna nieuw aanvraag, krijg ik dan een welkomstcadeau?

• October 21, 2025
  • 15 reacties
  • 215 keer bekeken

Ik zie dat KPN met mooie cadeaus strooit voor nieuwe abonnees. Stel dat ik aan het eind van mijn abonnementsperiode mijn abonnement bij KPN opzeg en na een week of maand een nieuw abonnement neem bij KPN, kom ik dan ook in aanmerking voor bijvoorbeeld de PlayStation of grote korting op het abonnement?

15 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 21, 2025

Beste ​@Lex1948 je moet minimaal 6 maanden geen klant van KPN zijn geweest om weer als nieuwe klant in aanmerking te komen.

• October 21, 2025

Nee natuurlijk niet. Denk je dat ze gek zijn bij KPN? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 21, 2025

Je hoeft maar 6 maanden geen klant te zijn met vaste diensten…. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 21, 2025

@Lex1948 Het antwoord op je vraag is nee. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • October 21, 2025

Ik heb thuis al 7 PlayStation's staan hoor 🙃

• October 21, 2025

Ik heb thuis al 7 PlayStation's staan hoor 🙃

Misschien kan je er dan eentje aan Lex schenken. Die zit er hard om verlegen schijnbaar...

• Auteur
  • Topper
  • October 21, 2025

Natuurlijk heb ik geen PlayStation nodig. Het was slechts een vraag uit frustratie. Ben al bijna 40 jaar abonnee bij KPN, en krijg nooit een cadeautje. Ik gun het nieuwe abonnees wel, maar mezelf eigenlijk ook wel. Maar trouw wordt blijkbaar niet beloond. 

• October 21, 2025

Het abonnement opzeggen en op een andere naam afsluiten is een optie. Dat schijnen sommigen te doen als omweg je raakt dan wel je huidige emailadressen kwijt. KPN heeft wel wat Voor Jou wordt genoemd maar dat is niet altijd even bijzonder.

En dan natuurlijk de voordelen bij het combineren van vast en mobiel.

Wat je ook kan overwegen is je abonnement omzetten naar de huidige abonnementsvorm die iets voordeliger is. 

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 22, 2025

Ik vraag dit voor een vriend, maar is die “6 maanden geen klant zijn” persoonsgebonden of adresgebonden?

• October 22, 2025

Ik vraag dit voor een vriend, maar is die “6 maanden geen klant zijn” persoonsgebonden of adresgebonden?

Persoonsgebonden.

• October 22, 2025

Natuurlijk heb ik geen PlayStation nodig. Het was slechts een vraag uit frustratie. Ben al bijna 40 jaar abonnee bij KPN, en krijg nooit een cadeautje. Ik gun het nieuwe abonnees wel, maar mezelf eigenlijk ook wel. Maar trouw wordt blijkbaar niet beloond. 

Stap over. Doe gewoon eens een jaartje ziggo ofzo.

• October 22, 2025

Dat kan nooit adres gebonden zijn.

Anders zou je als je verhuist en nooit eerder kpn klant was in aanmerking komen voor de nieuwe klanten korting.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Lex1948, welkom op onze community. Ik zie dat het al genoemd is maar dit geldt alleen als je 6 maanden geen klant bent geweest. Voor bestaande klanten hebben we wel evenementen en cadeautjes. Die worden ook al genoemd, meer daarover kun je vinden op KPN Voor Jou | KPN Community

Als je niet tevreden bent met je huidige abonnement kun je natuurlijk altijd even met ons bellen, dan kijken we even mee(klik hier voor een belafspraak). Maar een gratis playstation zit er niet in.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • October 25, 2025

Dankzij KPN zn ‘welkomstcadeau’ is het contract juist kapot gegaan, ik adviseer je om elders een contract aan te vragen waar ze WEL de voorwaarden respecteren

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Dankzij KPN zn ‘welkomstcadeau’ is het contract juist kapot gegaan, ik adviseer je om elders een contract aan te vragen waar ze WEL de voorwaarden respecteren

Onzin. Dat jij niet tevreden bent wil niet zeggen dat anderen niet tevreden zijn. Ik ben tevreden over KPN en zou nog niet gratis naar dat walgelijke Ziggo willen gaan met hun censuur op de Ziggo community. Er zijn daar al meerdere mensen weg gepest door de Ziggo moderators.