Skip to main content
KPN Voor Jou

KPN Voor Jou: extraatjes in oktober 2025

• October 1, 2025
  • 32 reacties
  • 1032 keer bekeken
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Het is alweer oktober, dat betekent dat er nieuwe extraatjes voor je klaar staan! Omdat we blij met je zijn. We nemen je hier mee in al het leuks dat we in oktober voor je hebben.

Oktober familiemaand in het Rijksmuseum

In oktober is het weer familiemaand in het Rijksmuseum! Gaan jullie gezellig een dag met het gezin op stap, een dagje kunst en cultuur snuiven? Een leuk uitje voor in je herfstvakantie 😍

Daarom maak je van 25 september t/m 31 oktober kans op twee gratis kaarten, via de MijnKPN app! 💚

Nog meer leuks voor het hele gezin

Europa Park: Grand Prix of Europe

Ken jij Europa-Park al? Dit attractiepark ligt in het hart van Europa, tussen het Zwarte Woud en de Vogezen. Een geweldig uitje voor jong en oud! En in oktober komt de film Grand Prix of Europe uit, met de mascottes Ed en Edda, om hun 50 jarig bestaan te vieren.

Maak kans op tickets in oktober via de MijnKPN app!

Safaripark Beekse Bergen

Maak kans op tickets voor Safaripark Beekse Bergen, en ga een dagje op safari in eigen land!

Deze actie vind je van 13 t/m 31 oktober en je kunt meedoen via de MijnKPN app.

Studentaanhuis

Je vindt nu in de MijnKPN app een vouchercode voor korting op het lidmaatschap op Studentaanhuis! 

Hulp nodig met je computer, smartphone of een ander digitaal apparaat? De deskundige IT-studenten helpen je om het op te lossen. Dat kan zowel op afstand als aan huis!

En er is meer!

Deze extraatjes hierboven zijn nog niet alles, er staat nog veel meer voor je klaar!

Zoals:

• Win tickets voor MEAU in het Afas LIVE, en meer toffe kaarten!
  • Een voucher voor twee maanden gratis Cinetree,
  • Speel de Cyber Ninja game in onze app, in het teken van de Cyber Security maand! Slice virussen en bugs en maak kans op prijzen 
  • Gebruik de Klikkie voucher en maak een gratis fotoboek.

Alle extraatjes vind je in de MijnKPN app, bij het groene ‘Voor Jou’ hartje💚

Zender van de maand

Voor de muziekliefhebbers: De zender van de maand in oktober is SLAM! TV! Je kent SLAM! misschien wel als radiozender, maar op SLAM! TV geniet je ook op je tv van de beste muziek. 

Je ziet 'm de hele maand op kanaal 41

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Check je privacy instellingen in de MijnKPN app

32 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • October 2, 2025

Verdorie ​@Berrie_Kaas weer geen koffiebon 😂

2 maanden Cinetree is erg leuk om eens te proberen. Nieuwsgierig naar de kwaliteit van deze dienst. Bedankt 💚

De uitjes zijn ook erg leuk maar mijn agenda is al erg vol en er moet ook nog gewerkt worden 😁
Voor iedereen is er weer wat leuks!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Niet helemaal hetzelfde maar speciaal voor jullie dan, ​@Roy74 en ​@Berrie_Kaas 

Benieuwd wat je van Cinetree vindt! 😄

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • October 2, 2025

Proost.

De code voor Cinetree is ook per mail binnen. Ik zou in de mail overigens wel nog even zetten waarvoor deze code is. Dit ter verbetering.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 2, 2025

Het is nu bijna bedtijd ​@Sanne van KPN en ​@Roy74 , daarom nu geen koffie meer. Zal morgen eens goed bekijken wat KPN deze herfstmaand in voor ons petto heeft. 😉

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 3, 2025

<knip>

Even een (voor mij) belangrijke vraag tussendoor ​@Sanne van KPN .

Begrijp ik het goed dat klanten met KPN ontvangers van de merken Arris en HMB, Cinetree niet kunnen streamen via deze ontvangers??

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • October 3, 2025

<knip>

Even een (voor mij belangrijke) vraag tussen door ​@Sanne van KPN .

Begrijp ik het goed dat klanten met KPN ontvangers van de merken Arris en HMB, Cinetree niet kunnen streamen via deze ontvangers??

Ik denk dat je dit inderdaad niet kunt gebruiken met oudere ontvangers omdat daar de Cinetree App niet aanwezig is en ook niet geïnstalleerd kan worden.
Dat was voor mij ook een reden om 2,5 jaar geleden tv+ te nemen. Ik heb er geen spijt van.

Kan je op je smart tv de app niet installeren?
Ik ga Cinetree ook twee maanden proberen ​@Berrie_Kaas 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 3, 2025

Dit klopt, op de TV+ ontvangers kun je de app installeren, op de andere ontvangers niet. Je kunt het alsnog aanzetten en bekijken op je telefoon/tablet of casten/streamen naar je smart tv. 

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 3, 2025

Dit klopt, op de TV+ ontvangers kun je de app installeren, op de andere ontvangers niet. Je kunt het alsnog aanzetten en bekijken op je telefoon/tablet of casten/streamen naar je smart tv. 

Heb de Cinetree app op mijn LG Smart tv kunnen installeren, nu nog zien waar ik de code van KPN kan invoeren. Kan wel een ‘gewoon’ account aanmaken maar dat is niet de bedoeling, nog even doorzoeken dus. En ja, wij gebruiken nog steeds de ‘oude’ tv ontvangers uit de XS4ALL tijd. Waarom? deze doen het prima en werken storingsvrij. Mijn vrouw heeft altijd moeite met nieuwe digitale ontwikkelingen en wijzigingen in bestaande systemen. Voor haar zijn de Arris en HBM ontvangers duidelijk en eenvoudig te bedienen. Voorlopig houden we deze nog, zeker zolang het platform waarop deze draaien in functie blijven.       

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 3, 2025

Vindt dat toch wel heel jammer. De Arris en HMB ontvangers staan vaak achter in de rij als het gaat om nieuwe functionaliteiten, heb soms het idee dat KPN deze ontvangers zo snel mogelijk wil uitfaseren.  

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • October 3, 2025

Je kunt de link naar de aanmelding voor Cinetree vinden in de mijnKPN app onder de code ​@Berrie_Kaas 

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 3, 2025

Je kunt de link naar de aanmelding voor Cinetree vinden in de mijnKPN app onder de code ​@Berrie_Kaas 

Gedaan ​@Roy74 , het werkt nu via de app op de smart-tv, op mobiel en via de website op mijn Chromebook. Beoordeling van de inhoud komt later.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • October 3, 2025

Mooi dat het gelukt is ​@Berrie_Kaas. Ik ga straks ook een account maken. Leuk om Cinetree eens te proberen.

Zal me benieuwen wat je bevindingen zijn van deze dienst.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 3, 2025

Mooi dat het gelukt is ​@Berrie_Kaas. Ik ga straks ook een account maken. Leuk om Cinetree eens te proberen.

Zal me benieuwen wat je bevindingen zijn van deze dienst.

Zeker ​@Roy74 , ....... maar nu eerst koffie! 😁 😂 😉

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • October 3, 2025

Hier is het ook gelukt om Cinetree te activeren. Ik wilde deze dienst al een tijd proberen. Ik vind het altijd lastig om een keus te maken op Netflix. Het type films spreekt me ook aan.

We plagen ​@Alexandra van KPN wel een beetje, maar misschien helpt het om nog eens wat koffie los te weken 😂. Proost ​@Berrie_Kaas en geniet van een leuke film.

Bedankt KPN voor dit presentje 💚

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Geniet ervan beiden! 😄 Blijf ik in de tussentijd duimen dat er ooit nog een koffiebon voor jullie tussen de voordelen verschijnt. 🤞🏻

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 3, 2025

Geniet ervan beiden! 😄 Blijf ik in de tussentijd duimen dat er ooit nog een koffiebon voor jullie tussen de voordelen verschijnt. 🤞🏻

Dank ​@Sanne van KPN , in de tussentijd maken we maar gebruik van de 3 halen 2 betalen actie van de blauwe grootgrutter uit Zaandam.😀

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 4, 2025

Hier hou ik je aan! 😁 Zit ook met smart te wachten op koffie-extraatje! 🤗

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • October 4, 2025

Mijn Cintree avontuur eindigde al na 1 dag. Zowel op de telefoon als op TV+ geen toegang meer. Inloggen op de website lukt ook niet meer. Als last resort een wachtwoord reset proberen te gebruiken maar dan volgt de melding dat mijn account niet bestaat 😅

Dat is een beetje vreemd want ik kreeg gisteravond een welkomstmail en heb ook even kunnen kijken via TV+

Wat rest is een mail naar support van Cinetree. Nu zou een bakkie TROOST wel op z’n plaats zijn 🙂
Je voert de druk wel op ​@Raspberry haha. Op de burelen van KPN moet de druk voelbaar zijn om nog eens zo’n actie te doen met allemaal klagende klanten in de Community 😈😁

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 4, 2025

Haha, ik hou wel van een beetje uitdaging en strijd ​@Roy74 😁 

Dus, ​@Sanne van KPN, duim maar flink voor ons koffieliefhebbers! 🤗

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Wat stom ​@Roy74! Heb je het account ergens op het darkweb gezet om te verkopen? 😋Laat maar weten wat er uit het mailtje naar Cinetree is gekomen. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • October 4, 2025

Wat stom ​@Roy74! Heb je het account ergens op het darkweb gezet om te verkopen? 😋Laat maar weten wat er uit het mailtje naar Cinetree is gekomen. 

Haha nee nee. ‘s Nachts slaap ik 😉

Ach, zolang we ons druk moeten maken om niet werkende accounts en koffiebonnen dan hebben we het toch wel erg goed.

Ik laat weten wat Cinetree gaat antwoorden.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 4, 2025

Haha nee nee. ‘s Nachts slaap ik 😉

Ach, zolang we ons druk moeten maken om niet werkende accounts en koffiebonnen dan hebben we het toch wel erg goed.

Ik laat weten wat Cinetree gaat antwoorden.

Er zal toch iets aan de hand zijn bij Cinetree, ik kom er sinds vanochtend ook niet meer in. Overbelast a.g.v. de vele KPN aanmeldingen? 🤔. Een inhoudelijke beoordeling van deze kant blijft dus nog even uit.

Bij de volgende toon is het echter (bijna) 8 uur: Koffietijd (met een cookie!) 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hopelijk werkt het snel weer. 😣 Geniet van de koffie! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • October 4, 2025

Ik heb al een mailtje gestuurd ​@Berrie_Kaas maar dat kan 24 uur duren voordat er een antwoord komt. Net zoals met koffievoordeel zal er een hausse aan KPN klanten staan de dringen 😀. Ik werd al van darkweb zwendel verdacht door ​@Arjan van KPN maar hij moet toch weten dat KPN alleen keurig nette klanten heeft 😅

Gelukkig is daar combinatievoordeel bij KPN voor de verwende klant. Ik pak wat sterkers vanavond en kies voor Netflix.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 5, 2025

Hopelijk werkt het snel weer. 😣 Geniet van de koffie! 

Hier kan weer ingelogd worden op Cinetree …. 🙂