Skip to main content
Vraag

Apparatuur is teruggestuurd, maar herinneringen blijven komen

• August 1, 2026
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Mijn 84 jarige moeder heeft (na overlijden van mijn vader in februari) alle abonnementen van KPN stopgezet en de apperatuur teruggestuurd (inclusief verzendbewijs). Nu blijft KPN haar lastig vallen met herinneringen en dreigen kosten in rekening te brengen voor niet teruggestuurde apperatuur. En dat zorgt voor veel stress (zeker in de huidige omstandigheden). Hoe kan ik er voor zorgen dat KPN stopt hiermee? Blijkbaar is de administratie niet op orde.

3 reacties

• August 1, 2026

Mijn 84 jarige moeder heeft (na overlijden van mijn vader in februari) alle abonnementen van KPN stopgezet en de apperatuur teruggestuurd (inclusief verzendbewijs). Nu blijft KPN haar lastig vallen met herinneringen en dreigen kosten in rekening te brengen voor niet teruggestuurde apperatuur. En dat zorgt voor veel stress (zeker in de huidige omstandigheden). Hoe kan ik er voor zorgen dat KPN stopt hiermee? Blijkbaar is de administratie niet op orde.

Even dit bericht kopieren. Dit forum staat vol met dit soort meldingen. Het blijkt dan praktisch altijd dat jij het bij het rechte eind hebt. 

Moderators creeeren dan mooie volzinnen. Maar als ze schrijven “Mogelijk”, “Het kan zijn” of meer van dit soort onzin denk dan maar dat zij waarschijnlijk ook denken. “Waarom kan dit niet beter”  😂🤣

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 2, 2026

Hoi ​@Jjjjjjjjjjjj 
Maak even een terugbelverzoek.

Of  direct bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Jjjjjjjjjjjj, allereerst gecondoleerd met het verlies van je vader. Ik kan me goed voorstellen dat dit, zeker in deze periode, voor veel extra stress zorgt.

Het kan helaas wel eens voorkomen dat de administratie en de retourverwerking elkaar kruisen, waardoor er automatisch nog een herinnering wordt verstuurd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik kijk graag met jullie mee. Zou je het postcode, huisnummer en de geboortedatum van je moeder willen invullen in je community-profiel? Als je daarnaast ook de Track & Trace van de retourzending kunt toevoegen, dan ga ik er een aantekening van maken en kijken wat de status is. Hopelijk kunnen we dit dan snel voor jullie oplossen.