Skip to main content
Beantwoord

Apparatuur teruggestuurd maar toch herinnering ontvangen

• September 24, 2025
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik heb in mei van dit jaar de gevraagde apparatuur teruggestuurd, en per mail vanm de KPN de bevestiging ontvangen dat de apparatuur binnen is gekomen, maar toch ontvang ik vandaag een herinnering om de apparatuur terug te sturen. Ik ga er vanuit dat ik deze mail als niet gestuurd mag beschouwen?

M.vr.gr.

Judith Ankersmid

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Jankersmid, het gebeurd nogal eens dat de verwerking van de apparatuur in het retourcentrum kruist met herinneringen om de spullen retour te zenden. Deze verzoeken kun je dan ook verder negeren. Het kan nog voorkomen dat er nog een of meer herinneringen volgen. Deze kun je allemaal verder negeren. 

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 24, 2025

Beste ​@Jankersmid gewoon negeren en vooral het verzendbewijs en de bevestigingsmail van KPN heel goed en heel lang bewaren.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 29, 2025

Hallo ​@Jankersmid, het gebeurd nogal eens dat de verwerking van de apparatuur in het retourcentrum kruist met herinneringen om de spullen retour te zenden. Deze verzoeken kun je dan ook verder negeren. Het kan nog voorkomen dat er nog een of meer herinneringen volgen. Deze kun je allemaal verder negeren.