Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch geretourneerd, nog geen geld terug

• May 1, 2025
  • 4 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik had een Apple Watch Ultra besteld en binnen de termijn geretourneerd. De track en trace geeft aan dat het pakket 10 april retour is aangekomen bij de KPN, maar ik heb nog geen geld terug gekregen. Via de klantenservice werd ik niet veel wijzer. 

Beste antwoord door Denise van KPN

Dan wacht je inderdaad al een tijdje op jouw terugbetaling, ​@Hsaw. Ik wil je aanraden om voor morgen (of een andere doordeweekse dag) een belafspraak in te plannen met onze financiële afdeling. Mijn collega's kunnen voor je nakijken waar de terugbetaling blijft.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dan wacht je inderdaad al een tijdje op jouw terugbetaling, ​@Hsaw. Ik wil je aanraden om voor morgen (of een andere doordeweekse dag) een belafspraak in te plannen met onze financiële afdeling. Mijn collega's kunnen voor je nakijken waar de terugbetaling blijft.

• Auteur
  • Topper
  • May 5, 2025

Bedankt voor je reactie! Ik heb al gebeld maar niet met de financiële afdeling. Hoe kom ik daarmee in contact? 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Een collega van de telefonische klantenservice kan je doorverbinden met de financiële afdeling. 

• Auteur
  • Topper
  • May 12, 2025

Dank voor je reactie. Helaas werd ik niet doorverbonden. Maar het zou deze week goed moeten komen in de vorm van een creditnota.