Skip to main content
Beantwoord

Beledigen vrouw/ kind, belofte tegemoetkoming niet nagekomen

• August 16, 2023
  • 37 reacties
  • 707 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

37 reacties

• August 17, 2023

Wat verwacht jou nou van dit forum? Hier helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  Er staat niet wat het er aan de hand is. 

,,Medewerker klantenservice beledigd vrouw en dochter’’ ! 

De klacht wordt niet serieus genomen en of behandeld.

Heb jij dan geen oplossing voor Wilfredo wat hij moet doen betreffende het beledigen van zijn vrouw en dochter door een medewerker ?

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 17, 2023

@jc-1954 Inmiddels in het naar tevredenheid opgelost aldus topicstarter.  En dat is altijd fijn.

• August 17, 2023

@jc-1954 Inmiddels in het naar tevredenheid opgelost aldus topicstarter.  En dat is altijd fijn.

Met mijn ervaring bij de KPN kon Wilfredo heel goed zijn frustratie begrijpen en fijn voor hem dat het opgelost is.

Wilfred1969
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • August 21, 2023

Beste Wilfredo,

Heeft u al uitsluitsel van de escalatie manager.  Ik hoop dat u naast excuses ook gecompenseerd wordt. 

Grt. Gerard

wjb
Wijsgeer
  • August 21, 2023

Ik hoop dat u naast excuses ook gecompenseerd wordt.

Wat voor een compensatie verwacht je voor het beledigen van vrouw en dochter?

• Auteur
  • Topper
  • August 29, 2023

Het blijkt moeilijker dan gedacht om tot een oplossing te komen.  Afgelopen donderdag de heer J. B gesproken een week eerder was hij heel resoluut dit alles verdiend geen schoonheidsrijs en moet opgelost worden. Ik heb dit ook hier vermeld maar tot op heden laat hij het ook afweten.  KPN werkt met externe partijen die niet altijd de standaard conform de voorwaarden werken die men van hen verwacht.

Ik neem behoorlijk wat diensten af per maand dan heb je als bedrijf toch naar je klant een inspanningsverplichting ook wanneer er onvrede of  een vervelende situatie ontstaan is om dit samen op een nette manier op te lossen. 

wjb
Wijsgeer
  • August 29, 2023

Ik neem behoorlijk wat diensten af per maand dan heb je als bedrijf toch naar je klant een inspanningsverplichting ook wanneer er onvrede of  een vervelende situatie ontstaan is om dit samen op een nette manier op te lossen. 

Dat geldt uiteraard ook voor abonnees die "gewoon" een abonnement(je) via KPN hebben lopen.

• Auteur
  • Topper
  • September 4, 2023

`Beste,

Helaas nog steeds geen oplossing de betreffende escalatiemanager J. B. stelde zich in eerste instantie heel bereidwillig op. Echter een week erna verschool hij zich achter de medewerkers die fout op fout gemaakt hebben in de communicatie. 

Zolang er geen nette oplossing komt blijf ik strijden.

Wilfred 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 4, 2023

Leuk dat u het meldt maar tot nu toe weten we nog steeds niet waar het over gaat 😅

wjb
Wijsgeer
  • September 4, 2023

Leuk dat u het meldt maar tot nu toe weten we nog steeds niet waar het over gaat 😅

Het gaat over het beledigen van vrouw en dochter door een medewerker van de klantenservice.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 4, 2023

Het gaat over het beledigen van vrouw en dochter door een medewerker van de klantenservice.

Ja ok maar een mens wordt nooit beledigd maar voelt zich beledigd.  

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • September 5, 2023

Ja ok maar een mens wordt nooit beledigd maar voelt zich beledigd.  

Ik snap deze redenering maar wil wel graag dat dit gesprek daarmee stopt. Ik denk dat die discussie in dit geval niks toevoegt aan dit topic. 

@Wilfredo is de klacht stopgezet en vanuit onze kant aangemerkt als opgelost?