Medewerker klantenservice beledigd vrouw en dochter. Klacht ingediend en ik word op vrijdagmiddag 4/08 gebeld door KPN om deze situatie met spoed op te lossen. De heer Richard H van klantenservice moest met mij tot een oplossing komen. Alles komt goed gaf hij aan het aan KPN alles gelegen om dit op te lossen kost wat kost vervolgens schuift hij dit door naar een collega omdat hij op vakantie ging. Zijn collega Bob J belde mij op vrijdag 11/08 waar hij mee aan kwam was niet ok. Ik heb gevraagd om woensdag 16/08 opnieuw contact met mij te leggen. Ik had inmiddels alles doorgespeeld naar CEO Joost F. van KPN en Ecalatiemanager John B. Mail is gelezen maar dat is ook het enige wat er gebeurd
Vanmiddag 16/08 belde Bob. J van KPN en komt aan met hetzelfde aanbod en gaf aan dat KPN Richard H. (KPN/ Webhelp) andere verwachtingen had gewekt bij mij als klant. Niets van excuus geen enkel sorry, begrip of andere compensatie om tot een oplossing te komen. Bob J gaf aan mij wel te willen helpen maar hij mocht niets doen. Hij had moeite om het gesprek te voeren omdat hij zelf liet blijken ook niet blij te zijn met de ruimte die hij kreeg. Hij gaf aan dat ik altijd kan overstappen dat is toch niet wat je wil als je voor een bedrijf werkt? Ik zou 3 mobiele abonnementen, Glasvezel en alles moet weghalen. Ik heb vanmiddag weer een mail gestuurd naar Joost F, John N en Jonne V.