Skip to main content
Beantwoord

Bereikbaarheid klantenservice valt niet mee als je niet kunt bellen

• October 16, 2025
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

J-Slagter
Helper
Forum|alt.badge.img+3

Ik probeerde de klantenservice te bereiken maar dat valt nog niet mee als je even niet kunt bellen?

Ik probeerde eerst via Dot nou dan voel je je echt van het kastje naar de muur gestuurd te worden. 

Dan Twitter of nu X geen antwoord?

Hoe dan wel.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@J-Slagter 

Als persoonlijk contact wilt (face to face) kun je ook langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langs gaan, daar kunnen ze je ook helpen met je vragen.

Neem dan wel je geldig legitimatiebewijs mee, want daar kan om gevraagd worden ter verificatie.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38810 reacties
  • October 16, 2025

Hallo ​@J-Slagter ,

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

De klantenservice is op werkdagen open tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00. Voor storingen 24 uur per dag bereikbaar. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+14
  • Superuser
  • 4130 reacties
  • Antwoord
  • October 16, 2025

Hoi ​@J-Slagter 

Als persoonlijk contact wilt (face to face) kun je ook langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langs gaan, daar kunnen ze je ook helpen met je vragen.

Neem dan wel je geldig legitimatiebewijs mee, want daar kan om gevraagd worden ter verificatie.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24866 reacties
  • October 17, 2025

Hi ​@J-Slagter, wat fijn om te zien dat je goed op weg bent geholpen over in contact met ons of naar de winkel gaan. 

Maar voordat ik je op pad stuur, kunnen wij hier misschien iets voor je betekenen? Voordat je voor niets andere wegen gaat bewandelen. 😉