PITTIGE TAAL om iets waar ik niets aan kan doen € 500.00 en een half uurtje werk gaat mijn dit kosten en nu onder druk worden gezet in juyl schade aan de glasvezelkabel gehad vanaf januari pas voor de eerste keer een factuur gehad waar van ik het niet vertrouwde ik snapte er niets van KPN ik voel mijn eigen door jullie in de kou gezet
In reactie op uw verzoek van 23 maart jl. om dit dossier “ON
Verzonden: dinsdag 28 maart 2023 13:27
Aan: a
Onderwerp: 00 Verzoek dossier "on hold"
Geachte heer, mevrouw,
In reactie op uw verzoek van 23 maart jl. om dit dossier “ON HOLD”te zetten informeren wij u.
Sedgwick is door KPN NetwerkNL gemachtigd om kabelschades te verhalen en zodoende hebben wij de kabelschade aan uw woning aan de met de hersteldatum van 27-07-2022 in behandeling genomen.
Uit de van KPN verkregen inhoudelijke stukken blijkt dat de herstelmonteur heeft vastgesteld dat reparatie aan de glasvezelkabel noodzakelijk was omdat bij werkzaamheden ten behoeve van het plaatsen van zonnepanelen schade was toegebracht.
Aangezien u tot op heden niet betwist schade te hebben toegebracht, vooralsnog ook niet aannemelijk heeft gemaakt géén schade aan het netwerk van KPN te hebben toegebracht of dat werkzaamheden, al dan niet in opdracht van u, door een andere partij zijn uitgevoerd, verzoek ik u uiterlijk morgen 29 maart as. hieromtrent in reactie op deze email ovv 0 te berichten.
Uit onze administratie blijkt dat ondanks herhaalde aanmaningen de factuur met betrekking tot dit dossier nog steeds niet is voldaan, ook is de betalingstermijn ruimschoots overschreden. Zonder tegenbericht ben ik genoodzaakt dit dossier door te zetten naar onze incasso afdeling.
Ik wil u erop wijzen dat aangezien het dossier ”OPEN” blijft, de wettelijke kosten die met het uitstellen van de betaling gepaard gaan verder toenemen. Om dit te voorkomen, verzoek ik u om per ommegaande over te gaan tot betaling van het volledige schadebedrag.
Goedendag
Ik heb i.v.m. met u factuur contact gehad met de KPN
De KPN gaat uitzoeken waarom u een factuur naar ons heeft gestuurd tot die tijd vraag ik u om geduld te hebben
m.v.g.
Admin 1: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic.
Admin 2: Gegevens verwijderd i.v.m. privacy.