Skip to main content
Beantwoord

Bestel bevestigingen vanuit KPN ontvangen, terwijl er niets door mij besteld is

• January 29, 2025
  • 12 reacties
  • 137 keer bekeken

Ik heb vannacht 5 mails gehad van KPN met “je bestelling bij KPN” met daarin “bedankt voor je bestelling” etc terwijl ik niks besteld of überhaupt gedaan heb??

Beste antwoord door Vikash van KPN

@Nmvl Zoals je in het andere topic al kan lezen is het inmiddels bij ons bekend en hebben we het inmiddels al intern doorgegeven dat dit gebeurd. Onze excuses voor de verwarring. Ik ga er vanuit dat dit probleem zo snel mogelijk verholpen wordt door mijn collega's.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 29, 2025

Is het echt mail van kpn? Het kan ook spam zijn. De afzender moet eindigen met kpn.com als het van kpn komt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 29, 2025

Jaa hij is van kpn zelf

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • January 29, 2025

@Nmvl In de mail staat ook een ordernummer, en je kan de bestelling zien in Mijn bestelling

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 29, 2025

Nee er staat geen ordernummer bij

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 29, 2025

Kan je misschien een screenshot van de mail maken en hier delen? (Wel je prive gegevens en klantnummer afschermen)

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 29, 2025

Hier de foto’s 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 29, 2025

Dat ziet er wel heel erg uit als een mail van KPN. Ik zou even morgen afwachten voor de bestel bevestiging. Is er toevallig onlangs glasvezel uitgerold? Het zou kunnen dat KPN dan een order aanmaakt voor de overstap.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 29, 2025

Nee glasvezel ligt er al meer dan een halfjaar. Ik vind het maar vreemd. Maar ik wacht het idd even af.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • January 29, 2025

@Nmvl Zonder bestelnummer is het waarschijnlijk een wijziging of een bestelling van extra diensten. Je kan het zien in MijnKPN - Mijn bestelling

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Nmvl. Welkom op de community! Dat klinkt vreemd! Heb je inmiddels al meer duidelijkheid? Als je geen bestelling hebt geplaatst, is het goed om dit verder te onderzoeken. Je kan hiervoor het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice. Zij kunnen dit verder voor je nakijken.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • January 30, 2025

Ik heb dit ook. Exact dezelfde mail (en met mijn naam genoemd). Ik had eerder vandaag een topic voor geopend.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 5, 2025

@Nmvl Zoals je in het andere topic al kan lezen is het inmiddels bij ons bekend en hebben we het inmiddels al intern doorgegeven dat dit gebeurd. Onze excuses voor de verwarring. Ik ga er vanuit dat dit probleem zo snel mogelijk verholpen wordt door mijn collega's.