goedemiddag,
ik heb maandagavond na een internet storing in een opwelling de fritzbox aangevraagd. Na het lezen van diverse topics hier en op andere sites kwam ik er vrij snel achter dat de fritzbox mijn bereik tov de experia niet dusdanig zou vergroten en versterken en zoals de KPN de fritzbox omschrijft hij is voor de echte pro's. En ook dat ben ik niet.
Â
Vanochtend gebeld met de kpn en het online afgesloten abonnement is niet omkeerbaar volgens de medewerker. Hier werd geen oplossing geboden en nadat ik zelf zij dat ik dan alles zal moeten beeindigen werd de verbinding verbroken met het is uw keuze. Ja klopt. Mijn internet/tv contract is door de wijziging verlengd tot fewbruari 2024 en het voelt niet als mijn keuze.
Â
Zojuist de fritzbox ontvangen in een reeds geopende, zegel is open, gedeukte doos. Bovenstaande en inmiddels deze teleurstelling is wel een beetje veel voor de dinsdag middag in de bouwvak.
Â
Telefonisch is de wachttijd langer dan u van ons gewend bent. Voor zover mijn klantreis :)
Â
ben wel benieuwd of de wet kopen of afstand hier niet in voorziet? En is het normaal dat ik een hergebruikte fritsbox zal gaan huren?