Skip to main content
Beantwoord

Bestelling via de MijnKPN App gaat niet goed

• April 1, 2025
  • 3 reacties
  • 18 keer bekeken

Ik heb een verleng aanbod gedaan. Op zich ging dat wel goed. Volgens de website staat het ook wel goed kan bij mijn producten oa thuis netwerk etc. Maar in de app mijn kpn gaat het niet lukken heb al diverse pogingen gegaan thuisnetwerk toevoegen, maar om de een of andere reden gaat dat niet lukken. Heb al een keer de app verwijderd en weer geïnstalleerd, zonder resultaat blijft het zelfde. Wel een mailtje gehad dat ik de aanvraag niet volledig heb gedaan en er nog iets openstond in het winkelwagentje. Vreemd winkelwagentje is leeg en de website geeft aan dat de bestelling goed werkt. De vraag hoe kan ik de app paralel laten lopen met de website?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@Marrien, dat klinkt niet handig allemaal.

Kan je meer vertellen over wat je in de app probeert te doen voor je thuisnetwerk? Het kan kloppen dat je nog niet alles goed ziet, als je nieuwe verlenging nog niet helemaal actief is. In de bevestiging die je gekregen hebt, staat gewoonlijk vermeld wanneer je nieuwe abonnement in gaat. 

Kom je er niet uit of is het niet duidelijk wat je abonnement betreft, maak dan een belafspraak. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt en helpt je verder!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Marrien, dat klinkt niet handig allemaal.

Kan je meer vertellen over wat je in de app probeert te doen voor je thuisnetwerk? Het kan kloppen dat je nog niet alles goed ziet, als je nieuwe verlenging nog niet helemaal actief is. In de bevestiging die je gekregen hebt, staat gewoonlijk vermeld wanneer je nieuwe abonnement in gaat. 

Kom je er niet uit of is het niet duidelijk wat je abonnement betreft, maak dan een belafspraak. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt en helpt je verder!

• Auteur
  • Helper
  • April 7, 2025

Thx Dit is opgelost idd misschien wat meer tijd nodig voor de omzetting. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Gelukkig, fijn om te horen en dank voor de update ​@Marrien  😊