Ik heb geprobeerd een betaalcode te krijgen omdat ik mijn laatste factuur was later wil betalen.
Ik ontvang alleen niet via email of SMS. Ook niet in spambox wat nu?
Met vriendelijke groet
Lisa
Ik heb geprobeerd een betaalcode te krijgen omdat ik mijn laatste factuur was later wil betalen.
Ik ontvang alleen niet via email of SMS. Ook niet in spambox wat nu?
Met vriendelijke groet
Lisa
Hallo
De snelste manier is om direct te betalen via kpn.com/betaal. KPN controleert eerst je gegevens. Daarna betaal je direct via iDeal.
bron :
Anders eventueel handmatig overschrijven :
Kan ik betalen via Online Bankieren of overschrijving?
Dit kan alleen nadat het automatisch incasso is mislukt én je bericht van ons gehad hebt. Anders betalen wij het bedrag automatisch aan je terug en wordt de rekening niet betaald.
Maak het bedrag over op het bankrekeningnummer van KPN onder vermelding van het betalingskenmerk:
bron:
Dat is niet het antwoord op mijn vraag als ik dat had gekunt had ik dat allang gedaan. Ik vraag het niet voor niets…
Dus Ik wil graag weten waarom ik geen betaalcode krijg doorgestuurd.
Mvg Lisa
OK
Dan contact opnemen met de klantenservice. Je kunt voor direct contact met een KPN medewerker, contact opnemen via de telefoon, facebook of X. De klantenservice is te bereiken via 0800-0402 op doordeweekse dagen tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00. (Voor alleen storingen is er wel een 24/7 bereikbaarheid)
Tegenwoordig kun je ook op afspraak teruggebeld worden. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt.
Dat is niet het antwoord op mijn vraag als ik dat had gekunt had ik dat allang gedaan. Ik vraag het niet voor niets…
Dus Ik wil graag weten waarom ik geen betaalcode krijg doorgestuurd.
Mvg Lisa
Dat is vervelend, Lisa. Ik weet niet waarom dat niet werkt. Op het forum helpen klanten elkaar en wij proberen alles een beetje in goede banen te leiden. We zijn er niet voor individuele vragen die ook door de klantenservice opgelost kunnen worden.
Ik zou het advies van
OK
Dan contact opnemen met de klantenservice. Je kunt voor direct contact met een KPN medewerker, contact opnemen via de telefoon, facebook of X. De klantenservice is te bereiken via 0800-0402 op doordeweekse dagen tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00. (Voor alleen storingen is er wel een 24/7 bereikbaarheid)
Tegenwoordig kun je ook op afspraak teruggebeld worden. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt.
Is het nog gelukt via de klantenservice?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.