Skip to main content
Beantwoord

Betaald via SMS na blokkade maar heraansluiting duurt langer dan 2 dagen

• June 25, 2022
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik was (ben) wegens omstandigheden geblokkeerd van mijn mobiele internet en bellen. Nu heb ik 2 dagen terug mijn factuur betaald(staat ook een finkje bij) alleen ik kan nog steeds niks. Wat kan ik doen?

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Markkwast, welkom! Wat jammer om te lezen dat je nog niet aangesloten bent! Doorgaans duurt dit inderdaad maximaal 2 dagen. Je kunt het beste morgen vanaf 8 uur even contact opnemen met 0800-0402. Dat nummer kan je nog wel bellen. Mijn collega's kunnen dan met je meekijken en indien nodig actie ondernemen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• June 25, 2022

Hallo @Markkwast , hoe heb je betaald, via de speciale link of gewoon een handmatige overboeking?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 25, 2022

Via de link die ik via sms heb gekregen.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Markkwast, welkom! Wat jammer om te lezen dat je nog niet aangesloten bent! Doorgaans duurt dit inderdaad maximaal 2 dagen. Je kunt het beste morgen vanaf 8 uur even contact opnemen met 0800-0402. Dat nummer kan je nog wel bellen. Mijn collega's kunnen dan met je meekijken en indien nodig actie ondernemen.