Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik zit in een traject bij KPN/Youfone voor een toestelvervanging. Op vrijdag 13 december ontving Post NL een pakket van KPN. Sindsdien werd de leverdatum verschillende keren uitgesteld. En nu staat al dagenlang de status 'bezorgtijd is nog niet bekend'. Post NL zei dat de afzender (KPN dus) contact moet opnemen met Post NL voor een onderzoek. Ik heb KPN gebeld en werd doorgestuurd naar Youfone omdat ik Youfone-klant ben. Youfone helpt mij niet en stuurt mij terug naar KPN. Nu zit ik vast en weet ik niet meer wat ik moet doen, terwijl het pakket verliezen zou niet mijn probleem zijn? Ik hoor het graag of er een oplossing is. 

Groeten,

Daria

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste ​@Daria Sanina , als je klant van YouFone bent kun je daar je vraag stellen, op dit KPN forum kunnen ze je helaas niet verder helpen.

Hoi ​@Daria Sanina 

Wat mede community lid ​@JanD al schreef in zijn reactie, Youfone is jouw provider en dus ook jouw directe aanspreekpunt bij problemen en vragen.

Youfone dient namens jouw in contact te treden met KPN (het moederbedrijf van Youfone) om ervoor te zorgen dat er een onderzoek bij PostNL wordt opgestart.
Bij KPN de provider zijn jouw klantgegevens niet bekend en ben je officieel ook geen klant van KPN.

Youfone is een zelfstandige provider, die onder de paraplu valt van KPN B.V. 
Dus bel met de klantenservice van Youfone, en zeg duidelijk dat Youfone degene is die het onderzoek dient op te starten, in samenspraak met KPN.

Je dient je eigen provider Youfone dus helemaal los te zien van KPN de provider, waarvan deze community is.

Hi ​@Daria Sanina en welkom bij de KPN Community. Wat zuur dat je nog geen duidelijkheid hebt over de levering. 😔

Wat beide reacties hierboven aangeven klopt, dit gaat via je eigen provider. In dit geval Youfone. Zij moeten dit verder met jou oppakken en afhandelen, dus hopelijk heb je via hen toch snel duidelijkheid! 

Reageer